بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

بهترین روش اقامت کانادا


کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان است و درصد قابل ملاحظه‌ای از ساکنین این کشور زیبا را مهاجران تشکیل می‌دهند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب افزایش تعداد مهاجران به کانادا شده، تنوع برنامه‌های مهاجرتی این کشور و حمایت‌های کانادا از مهاجران است. متقاضیانی که قصد مهاجرت به کانادا و اخذ مجوز اقامت در این کشور را دارند می‌توانند از راه‌های مختلفی که برای این‌منظور وجود دارند، استفاده کرده و به هدف خود دست پیدا کنند.


بهترین روش مهاجرت به کانادا بر اساس شرایط و توانایی‌های مختلف افراد تعیین می‌شود و این گزینه برای افراد مختلف، متغیر است؛ برای مثال کسانی که از تمکن مالی لازم برخوردار هستند می‌توانند برای دریافت ویزای کانادا، از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام کنند. ویزای تحصیلی کانادا نیز برای آن دسته از افرادی که از شرایط لازم برای ادامه تحصیل در کانادا برخوردار هستند، گزینه‌ی مناسبی به‌شمار رفته و بهترین روش مهاجرت به کانادا برای آنان است.


شرایط مهاجرت به کانادا


دولت کانادا هر ساله با توجه به شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این کشور، قوانین مهاجرتی خود را بروزرسانی کرده و تغییراتی را در آن ایجاد می‌کند؛ بنابراین متقاضیانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، باید از جدید‌ترین قوانین مهاجرتی کشور کانادا مطلع بوده و باتوجه به آن، اقدامات لازم را انجام دهند. به‌طور کلی، متقاضیان اخذ اقامت کانادا ابتدا باید برنامه‌ی مهاجرتی مدنظر خود را انتخاب کرده و بعد از تعیین استان محل اقامت خود، مدارک خود را جهت انجام بررسی‌های لازم به سفارت کانادا ارائه کنند. داشتن تمکن مالی متناسب با برنامه‌ی مورد نظر، یکی از مهم‌ترین شرایطی است که میان تمامی برنامه‌های مهاجرتی کانادا مشترک بوده و اداره مهاجرت این کشور حساسیت ویژه‌ای روی این موضوع دارد.


قوانین جدید مهاجرت به کانادا


اطلاع از قوانین جدید مهاجرتی کانادا به شما کمک می‌کند که با دید بازتری نسبت به اخذ مجوز اقامت اقدام کرده و شانس خود را برای موفقیت افزایش دهید. یکی از جدیدترین تغییراتی که در این قوانین صورت گرفته، کاهش حداقل امتیاز لازم برای استفاده از برنامه‌ی مهاجرتی اکسپرس اینتری است. در حال حاضر حداقل امتیاز لازم برای بهره‌مندی از این روش ۴۵۲ است و این موضوع سبب شده تا افراد بیشتری بتوانند از این طریق ویزای کانادا را دریافت کرده و به این کشور محبوب مهاجرت کنند.


برنامه‌ی مهاجرتی اسپانسر شیپ نیز جزو آن‌دسته از برنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر دچار تغییرات قابل ملاحظه‌ای شده است. دولت کانادا راه استفاده از این برنامه را برای متقاضیان هموارتر کرده و امروزه تعداد بیشتری از متقاضیان می‌توانند با استفاده از این روش مهاجرتی، مجوز اقامت کشور کانادا را به دست آورند.


هزینه مهاجرت کانادا


یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از علاقه‌مندان مهاجرت را به خود مشغول می‌کند، هزینه مهاجرت به کانادا است. هزینه مهاجرت به کانادا به برنامه‌ی مهاجرتی متقاضی بستگی داشته و با توجه به این موضوع تعیین می‌شود؛ اما در حالت کلی، مهاجرت تحصیلی کم‌هزینه‌ترین روش مهاجرتی و مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری نیز پرهزینه‌ترین برنامه‌ی مهاجرتی به کشور کانادا به‌شمار می‌روند.


توجه به اینکه دریافت اقامت از کشور کانادا در تمامی مسیرهای کاری تحصیلی و سرمایه گذاری با نکات و قوانین تاثیرگذار بر  نظر افسران مهاجرت همراه است؛


انتخاب مسیر متناسب با شرایط پرونده که کمترین ریسک و بیشترین احتمال موفقیت را داشته باشد از جمله مهم ترین تصمیمات در فرآیند مهاجرت شماست!


برای خواندن ادامه مطلب و کسب اطلاعات بیشتردرباره مهاجرت به کانادا ، روی لینک زیر کلیک نمایید.


اقامت کانادا


گروه شرکت های جهانبان


هلدینگ جهانبان با سالها تجربه تخصصی در اخذ انواع پذیرشها و ویزاهای کشور کانادا و با همکاری مشاوران حرفه ای هم اکنون مجری مستقیم و راهنمای شما برای اقدام در هر یک از مسیرهای تحصیلی( دانش آموزی و دانشجویی)، کاری (اکسپرس انتری) و انواع مسیر های سرمایه گذاری ( خرید کسب و کار و طرح اقتصادی ) این کشور بوده و با ارائه مشاوره کاربردی و متناسب با شرایط متقاضیان از لحظه ی دریافت اولین مشاوره تا  اقامت دائم شما همراه و هم مسیرتان خواهد بود.


جهت دریافت مشاوره رایگان با جهانبان با شما ۰۲۱۷۴۸۶۵ تماس حاصل فرمایید.


 


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.