بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

کاشت مو ارزان؛ فریب جدید این روزها


احتمالا این روزها در تبلیغات سایت های مختلف با تبلیغات کاشت موی ارزان رو به رو شده اید و برایتان سوال پیش بیاید که چگونه هزینه کاشت مو در برخی کلینیک ها هفت یا هشت میلیون است در حالی که در تبلیغات یک کلینیک کاشت مو با هزینه یک میلیون تومانی هم روبه رو می شویم؟ شاید این به ذهنتان برسد که روش های کاشت مو با یکدیگر متفاوت است و علت این تفاوت قیمت، به خاطر تفاوت در روش کاشت است و احتمالا برای شما این سوال هم پیش خواهد آمد که بهترین روش کاشت مو کدام روش محسوب می شود؟


در این مطلب قصد داریم درباره تبلیغاتی که در سایت های مختلف با قیمت های بسیار کم، میبینیم بحث کنیم و بررسی کنیم که روش های کاشت مو چه تفاوتی با یکدیگر دارند و صحت و سقم این گونه تبلیغات را بررسی کنیم.


کاشت مو، خداحافظی با طاسی و ریزش مو


ریزش مو احتمالا دلایل مختلفی دارد که از مهم ترین این دلایل می توان به ژنتیک، استرس، بیماری های مختلف و تغذیه اشاره کرد. اما برای مقابله با این ریزش مو چه کارهایی می توان انجام داد؟


وقتی دچار ریزش مو شده اید اولین و مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا بررسی کند که ریشه ریزش موی شما چیست؟ چرا که در بسیاری از موارد ریزش مو به علت کمبود برخی از ویتامین ها به وجود می آید و تنها با تجویز چند نوع ویتامین ساده ممکن است ریزش موی مداوم شما، که ماه هاست شما را آزرده، درمان شود.


برخی اوقات اوضاع وخیم تر است و برای مقابله با ریزش موی خود نیاز به درمان های کلینیکی است؛ برای مثال پزشک شما روش هایی مانند مزوتراپی یا پی آر پی مو را به شما پیشنهاد میدهد که در درمان ریزش مو بسیار موثر است.


اما وقتی هیچ یک از این موارد ذکر شده یا روش های دیگر افاقه نکرده و طاسی سر یا کم پشتی آن شما را اذیت میکند پزشک، درمان کاشت مو را به شما پیشنهاد میدهد. پزشک معالج شما با توجه به شرایط شما بهترین روش کاشت مو را به شما پیشنهاد می کند.


احتمالا این جاست که شما در سطح اینترنت به دنبال کلینیک های مختلف کاشت مو می گردید تا بهترین روش کاشت مو را انجام داده و برای همیشه با طاسی خداحافظی کنید. اما با تبلیغاتی مواجه می شوید که پیشنهاد کاشت مو با قیمت های خیلی پایین و با همان کیفیت را به شما وعده می دهند. پس تفاوت در چیست؟


 


53


عوامل موثر در هزینه کاشت مو


کاشت مو یک عمل تخصصی است که نیازمند تجربه و مهارت بسیاری است و عوامل زیادی در هزینه کاشت مو تاثیر دارد که در اینجا به بررسی عوامل موثر بر هزینه کاشت مو میپردازیم.


هزینه کاشت مو به چه مواردی بستگی دارد؟


روش کاشت مو: یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه کاشت مو، روش کاشت مو است. هر چه روش جدیدتر باشد و با تجهیزات و متدهای جدیدتری انجام گیرد، به طبع قیمت آن افزایش می یابد. برای مثال هزینه کاشت مو به روش FIT قطعا از روشی مانند FUE که روش قدیمی تر محسوب میشود، بیشتر است.


نکته ای که لازم است در مورد روش کاشت، بگوییم این است که لزوما اگر روشی ارزان‌تر باشد به معنای بدتر بودن آن نیست بلکه متناسب با شرایط هر فردی ممکن است روشی برای وی بهتر یا بدتر باشد و نمی توان گفت که بهترین روش کاشت مو در ایران یا جهان روش خاصی است؛ بلکه همانطور که اشاره شد، بهترین روش کاشت مو متناسب با شرایط هر فرد مشخص می شود.


میزان طاسی: یکی دیگر از عواملی که تاثیر زیادی بر روی هزینه کاشت مو دارد، میزان طاسی یا مقدار فولیکول های مورد نیاز پیوند است. برای مثال هزینه کاشت مو برای فردی که فقط نیاز به کاشت در جلوی سر خود دارد به نسبت فردی که فقط در کناره های سر خود دارای بانک مو است و بقیه سر طاس شده است، قطعا کمتر است.


پزشک معالج: یکی دیگر از مواردی که در هزینه کاشت مو تاثیرگذار است پزشک معالج است؛ پزشکانی که دارای تجربه و مهارت بیشتری هستند معمولا هزینه بیشتری را برای درمان، از شما دریافت میکنند. انجام پروسه کاشت مو با این افراد با اطمینان بیشتری است و احتمال بروز مشکل بسیار کمتر است.


موقعیت مکانی کلینیک کاشت مو: شاید برای شما هم جالب باشد که یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت و هزینه کاشت مو، موقعیت کلینیک کاشت مو است؛ برای مثال کلینیک هایی که در شهرستان ها قرار دارند معمولا به دلیل ارزان تر بودن هزینه ها، قیمت پایین تری را برای کاشت مو ارائه می دهند.


با در نظر گرفتن همه عوامل ذکر شده، ذکر این نکته در این قسمت حائز اهمیت است که بسیاری از افراد با سودجویی و ارائه قیمت های پایین تر شما را ترغیب به کاشت مو در کلینیک های غیر استاندارد و با تجهیزات نامناسب می کنند و ممکن است خساراتی را به شما وارد کنند که جبران آن ها به سادگی ممکن نباشد.


54


باید این نکته را در نظر داشته باشید که عمل کاشت مو یک عمل حساس و دائمی است و اگر در یک کلینیک معتبر و نزد پزشکی دارای تخصص و مهارت انجام دهید تا سال های سال میتوانید از نتایج آن لذت ببرید، اما در صورتی که تنها به دلیل هزینه کاشت مو، کلینیکی را انتخاب کنید که دارای مجوزها و استانداردهای لازم نباشد ممکن است از نتایج عمل رضایت کافی را نداشته باشید و مجبور به هزینه دوباره برای کاشت مو شوید؛ علاوه بر آن مشکلاتی هم برای سلامتی شما پیش بیاید.


پیشنهاد ما این است که برای انتخاب کلینیک کاشت مو خود ابتدا همه جوانب را به طور کامل بسنجید و با مراجعان قبلی و نمونه کارهای پیشین پزشک انتخابی خود مشورت کنید و در صورت رضایت پزشک و کلینیک خود را انتخاب کنید.


به یاد داشته باشید شما تنها یک بار برای عمل کاشت مو هزینه می کنید و تا همیشه با طاسی و کم پشتی موهای خود خداحافظی خواهید کرد و زیبایی و جوانی را به چهره خود هدیه خواهید کرد.


کلینیک کاشت مو آنیل،کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو


کلینیک کاشت مو آنیل واقع در غرب تهران یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک های تهران است که به طور تخصصی خدمات مربوط به کاشت مو و ابرو را ارائه می دهد. تجهیزات موجود در کلینیک کاشت مو آنیل از بهترین و به روزترین تجهیزات موجود در دنیاست که توسط بهترین و باتجربه ترین پزشکان، کاشت موی طبیعی را برای شما انجام می دهند.


کلینیک کاشت موآنیل همواره درصدد ارائه بهترین و به روزترین خدمات زیبایی است و برای این هدف خود از هیچ تلاشی فروگذار نمیکند. علاوه بر این کلینیک آنیل جهت رفاه حال عزیزانی که امکان پرداخت هزینه کاشت مو را ندارند، امکات پرداخت کاشت مو قسطی با بهترین روش کاشت مو را فراهم کرده است تا هیچ فردی از دستیابی به زیبایی بازنماند.


برای ارتباط با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آنیل به آدرس اینترنتی https://anylclinic.com/  مراجعه کنید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.