بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

مدیرکل روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور منصوب شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی «احسان جعفری» را به سمت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، در متن حکم صادره علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان بهزیستی کشور» منصوب می‌گردید.


با عنایت به نقش موثر و مهم نظام ارتباطات در سطوح داخلی و بین المللی در پیشبرد ماموریت ها و تحقق اهداف پیش رو بویژه در حوزه پیشگیری از بروز و شیوع معلولیت ها و آسیب‌های اجتماعی، آموزش مهارت‌های زندگی به گروه های مختلف جامعه، توانمندسازی افراد دارای معلولیت، هدایت افکار و نیات خیرین و نیکوکاران به سوی نیازهای روز آحاد مردم، معرفی توان یابان نخبه و موفق تحت پوشش و کمک به تغییر نگاه و نگرش حاکم بر جامعه، انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات درون و برون سازمانی موجبات تحقق اهداف سازمان را مبتنی بر اولویت های ذیل فراهم نمایید:


۱- برنامه ریزی های مبتنی بر تحول و نوگرایی در فرآیندهای اطلاع‌رسانی بمنظور شفافیت و پاسخگویی در برابر افکار عمومی جامعه.


۲- استفاده شایسته از ابزارهای نوین ارتباط جمعی جهت افزایش ضریب نفوذ خدمات و معرفی دستاوردهای سازمان، تقویت تعاملات اجتماعی و توسعه مشارکت های بین المللی به منظور شناسایی فرصت ها و پتانسیل های همکاری و تبادل دانش و تجارب و امکان سنجی انجام پروژه های مشترک در چارچوب قوانین و ضوابط جاری.


۳- تحرک بخشی به حوزه های مختلف روابط عمومی، تلاش در جهت تقویت و پویایی، هماهنگی و هم‌افزایی با سازمان ها و نهادهای مرتبط بمنظور تقویت رویکردهای مبتنی بر مسئولیت اجتماعی، جلب مشارکت و حمایت نهادها و شرکای اجتماعی.


۴- مدیریت ارتباط با رسانه ها و خبرنگاران، بهره گیری از قابلیت رسانه های نوشتاری، دیداری و شنیداری برای تبیین اهداف و سیاست ها و انعکاس عملکرد سازمان.


۵- رصد، پایش، نظارت و تحلیل مستمر اخبار، گزارش ها، اظهار نظرها و محتواهای منتشره در رسانه ها و تهیه، تدوین و انتشار اخبار، بیانیه ها، اطلاعیه ها و پاسخگویی به موقع و تأثیرگذار به اخبار نادرست، شبهات و فضاهای رسانه ای و جریان سازی خبری ایجاد شده.


۶- انجام پروژه های افکار سنجی درون و برون سازمانی به منظور بررسی و تحلیل دیدگاه مخاطبان و شناسایی مسایل و مشکلات برای انعکاس به مسئولین سازمان. توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می‌نمایم.»


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.