بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

برنامه‌های فلسطینیان مقیم سوریه در سالگرد شهادت سردار مقاومت

در دیدار با سفیر ایران در دمشق برنامه‌های فلسطینیان مقیم سوریه در سالگرد شهادت سردار مقاومت بررسی شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سفارت کشورمان در سوریه از دیدار هیاتی از جنبش های مختلف فلسطینی با مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.


در این دیدار که نمایندگانی از جنبش های فتح و انتفاضه، جبهه دموکراتیک، جبهه مردمی آزادسازی فلسطین، نیروهای الصاعقه و جبهه مقاومت مردمی حضور داشتند، برنامه های گروه های مختلف فلسطینی برای گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت.


در این دیدار، ابویاسر المصری، عضو دفتر سیاسی فتح و انتفاضه و دبیر ائتلاف گروه های فلسطینی از حمایت های ایران در خصوص آرمان قدس تشکر کرد و نقش سردار سلیمانی را در این راستا ستود.


وی افزود که اگر کمک های ایران، سوریه و حزب الله نبود، عملا گروه های فلسطینی توان مقاومت در برابر زیاده طلبی های صهیونیست ها و ورود به عملیات سیف القدس را که نقطه عطف مهمی در تاریخ نیروهای مقاومت به شمار می رود، نداشتند.


سفیر ایران در سوریه نیز شهید سلیمانی را نه فقط متعلق به ایران، بلکه متعلق به جهان اسلام و تمام آزادی خواهان جهان به شمار آورد و از تلاش های گروه های فلسطینی برای گرامیداشت سالگرد شهادت ایشان، تشکر و قدردانی کرد.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.