بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

پرسپولیس در غیاب یک ستاره خودش باید به مصاف سپاهان برود.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک باید به مصاف سپاهان برود.


سرخپوشان در این بازی در شرایطی به مصاف حریف سرسخت خود می‌روند که مهدی ترابی، وینگر این تیم همچنان مصدوم است و یحیی گل محمدی او را در اختیار ندارد.


در دروازه پرسپولیس شاهد حضور حامد لک هستیم. گلر پرسپولیس پس از جدایی رادوشوویچ دیگر رقیبی در این پست ندارد.


در خط دفاع علی شجاعی به خوبی در سمت چپ جا افتاده و با عملکرد خودش احتمالا امروز هم در ترکیب اصلی است. در سمت راست هم طبق معمول شاهد حضور مهدی شیری هستیم که این فصل عملکرد قابل قبولی برای سرخپوشان داشته است.


زوج دفاع میانی سرخپوشان هم در این بازی سیدجلال حسینی و علی نعمتی هستند که به هماهنگی قابل قبولی با هم رسیدند.


دو هافبک دفاعی پرسپولیس کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک هستند. کامیابی نیا بعد از چند بازی به ترکیب اصلی برگشته است.


دو هافبک رو به جلوی سرخپوشان هم در سیستم 2-4-4 مورد نظر یحیی گل محمدی، وحید امیری و سیامک نعمتی هستند. نعمتی در بازگشت به ترکیب اصلی عملکرد قابل قبولی داشته و خودش را بار دیگر به کادرفنی تحمیل کرده است.


در خط حمله هم عیسی آل کثیر به عنوان مهاجم حضور ثابتی دارد و امید عالیشاه به واسطه عملکرد خوبش به عنوان مهاجم سایه بازهم در این بازی حضور خواهد داشت.


ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان:


حامد لک، علی شجاعی، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری،‌ میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر


lineup(7)


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.