بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

در مذاکرات وین به دنبال نتیجه و رفع تحریم‌ها هستیم/ مذاکره برای ما هدف نیست/ حاج قاسم حقیقتا یک مکتب بود

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، گفت: حاج قاسم سلیمانی حقیقتا همانطور که رهبری فرمودند یک مکتب بود. هم در میدان جنگ روحیات و ویژگی‌های خاص فرماندهی و تیزهوشی داشت و هم رابطه بسیار نزدیکی با خانواده ها و فرزندان شهدا داشتند


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز در ابتدای جلسه ماهانه این تشکل سیاسی طی سخنانی، گفت: سالروز نه دی را در پیش داریم، روزی که مردم یکپارچه از جا کنده شدند و فتنه و فتنه‌گران را محکوم کردند. بعضی می‌گویند که خب ۸۸ بود و تمام شد و گذشت و رها کنید؛ درحالیکه باید گفت آن فتنه جمهوریت و اسلامیت نظام را هدف گرفته بود و برای جلوگیری از تکرار چنین فتنه هایی باید همواره یاد آن را زنده نگهداریم.


وی ادامه داد: نکته دوم مسأله مذاکرات وین است، شنیده ها و پرس و جو زیاد است که خب در حال انجام است و دارد پیش می‌رود. اما هدف از این مذاکرات توافق و رسیدن به نتیجه است خود مذاکره هدف نیست و نباید عزت و اقتدار ما خدشه وارد شود.


باهنر در ادامه بیان کرد: سیزده دی ماه نزدیک می‌شویم و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، ایشان حقیقتا همانطور که رهبری فرمودند یک مکتب بود. هم در میدان جنگ روحیات و ویژگی‌های خاص فرماندهی و تیزهوشی داشت و هم رابطه بسیار نزدیکی با خانواده ها و فرزندان شهدا داشتند و خیلی ها بعد از شهادت ایشان گفتند که ما دوباره یتیم شدیم؛ خدا ان‌شاءالله درجات ایشان را متعالی بگرداند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.