بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور گفت: تمرین انواع روش‍های مختلف دفاعی موجب شده شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی وتوان رزمی قرار داشته باشد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور با حضور در منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش میزان آمادگی رزمی وتوان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.


وی درحاشیه این بازدید با بیان اینکه قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور چتراطمینان و بازدارندگی را برای کشور ایجاده کرده است اظهار داشت: تمرین انواع روش‍های مختلف دفاعی موجب شده است شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی وتوان رزمی قرار داشته باشد.


فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء کشور با اشاره به اینکه فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) رمز موفقیت را در وحدت ترسیم کرده اند افزود: اتحاد، انسجام و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه در قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور به منصه ظهور رسیده است و ان شاء الله در سایه همین وحدت و هم افزایی درمسیر تامین امنیت ملی پایدارتلاش می کنیم.


رحیم زاده  تصریح کرد: یگان‍های پدافندی ارتش وسپاه دوشادوش همدیگر وبا توکل به خداوند سبحان و تمسک به ائمه اطهار(ع) و با آمادگی و هوشیاری کامل از حریم هوایی جمهوری اسلامی حفاظت کرده و اجازه کوچکترین تعدی و تجاوز را به دشمنان نخواهند داد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.