بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

عنایتی: با شرایط ویژه مقابل تراکتور بازی می کنیم/شکست در ماهشهر برای ما شگفتی نبود

سرمربی تیم هوادار تهران گفت: بی گدار به آب نمی زنیم و با شرایط ویژه مقابل تراکتور بازی خواهیم کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از مسابقه با تراکتور تبریز اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که فوق العاده بزرگ است و از نظر هواداری یکی از سه تیم اول کشورمان است. بازی سختی مقابل این تیم داریم و تمام کارهایی که باید مقابل این تیم انجام می دادیم در طول هفته انجام دادیم.


وی افزود:ذهنیت بازیکنان را بالا آوردیم که با چه تیم خوب و منسجمی بازی داریم. انشالله با همدلی بتوانیم شرایط را به سود خودمان رقم بزنیم و بی گدار به آب نمی زنیم و با شرایط ویژه مقابل تراکتور بازی خواهیم کرد. امیدوارم از شرایط میزبانی و موقعیت هایمان استفاده کنیم و امتیاز خوبی بگیریم.


سرمربی هوادار در مورد میزبانی در کرج گفت: اول تشکر می کنم از دوستان مان در استان البرز تشکر می کنم که تمام آنچه می خواستیم را در حد بضاعت خودشان فراهم کردند. در تهران معضل زمین بازی داریم تمام کارهایی که دوستان باید انجام می دادند را انجام دادند محبت داشتند به ما. کیفیت زمین هم فوق العاده خوب است و ما راضی هستیم.


عنایتی در مورد حذف در جام حذفی مقابل تیم خلیج فارس ماهشهر اظهار داشت:از دوستان مان در ماهشهر تشکر می کنم، فوق العاده به ما لطف داشتند. سفر به ماهشهر یکی از خاطرات خوب من می تواند باشد.باخت ما در جام حذفی برای افراد بیرونی شگفتی بود ما که در تیم هستیم و شرایط را می دانیم و اینکه اولویت ما لیگ برتر بود شگفتی برایمان رقم نخورد.


وی تاکید کرد:با توجه به شرایط تیم و اینکه بازیکنان مصدوم هم داشتیم از بازیکنان جوان و امید و بازیکنانی که کمتر در لیگ بازی کرده بودند در این مسابقه استفاده کردم. البته وضعیت زمین و توپ بازی هم مناسب نبود. از دوستان سازمان لیگ انتقاد می کنم و البته این یک پیشنهاد است. رده های مختلف لیگ برتر، یک، دو و سه دارید همه باید زیر مجموعه هم باشند و  از یک نوع توپ در مسابقات استفاده شود و وقتی در لیگ برتر و لیگ یک و دو با توپ های مختلف بازی کنید وجهه خوبی برای فوتبال ما ندارد.


سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: اگر قرار است قرارداد ببندیم و یا از جایی توپ ها را وارد کنیم با یک برنامه ریزی خوب این کار را انجام بدهیم و همه را در قالب یک توپ انجام بدهیم. در ماهشهر توپ بازی و زمین مسابقه ما را اذیت کرد و در دقیقه 85 پنالتی دادیم که می شد این اتفاق رخ ندهد. اولویت ما لیگ برتر بود و مصدوم های زیادی داشتیم که نمی خواستیم برای بازی با تراکتور هم در لیگ ریسک کنیم.اولویت اصلی ما لیگ برتر است.


عنایتی در مورد مصدومان تیمش گفت: کماکان همان 4-5 بازیکن مصدومی که داشتیم را داریم. باید تمرین امروز را ببینم، نظر دکتر را هم بپرسم ولی فکر می کنم از مسابقه بعدی و نه بازی فردا همه آنها به جمع ما اضافه خواهند شد. ریسک نمی کنیم و نمی خواهیم به عقب برگردیم و همان 5 بازیکن مصدوم ما هنوز مصدوم هستند،شرایط یکی دو نفرشان در تمرین بد نبود و باید بپرسیم ببینیم که از کدام بازیکنان می توانیم استفاده کنیم.


وی در مورد شرایط بهتر هوادار نسبت به اول فصل گفت: همه دوستان به نتایج تیم نگاه می کنند اما ما از نظر فنی به این مسابقه نگاه می کنیم واز بازی اول مقابل استقلال کارشناسان و رسانه ها فوتبال ما را تایید کردند. فوتبال قابل احترامی ارائه می دهیم و خوب و زیباب بازی می کنیم. من فوتبال زیبا را دوست دارم و در لیگ یک هم که بودیم فوتبال مان را بازی می کردیم و دنبال نتیجه به هر شکلی نبودیم.


سرمربی تیم هوادار تاکید کرد:روند رو به رشدی را از شروع لیگ داشتیم و هفته به هفته بهتر شدیم، با توجه به بضاعتی که داریم تیم قابل احترامی بستیم و یک مقدار هم بی تجربگی کار دستمان داد ولی حالا بازیکنان به خودباوری رسیدند و همه در مورد تیم ما صحبت می کنند و از نظر نتیجه گیری و بازی زیبا به شرایط بهتری می رسیم. جایگاه ما در جدول هم بهتر شود.


وی در مورد فشردگی جدول لیگ از نظر امتیازی گفت: پیش بینی این موضوع می شد.جدول ما  دو تکه است. 4-5 تیمی که از نظر مالی غنی هستند و می توانند بازیکنان با کیفیت تری بگیرند خرج شان را از سایر تیم ها سوا می کنند و 7-8 تیم دیگر که می خواهند در میانه جدول باشند و سقوط نکنند. پیش بینی می شد که این اتفاق رخ بدهد. تلاش می کنیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و در لیگ بمانیم. مدیران باشگاه برای سال های آینده برنامه خوبی دارند و با برنامه ریزی بهتر می توان جایگاه بهتری کسب کرد.


عنایتی در مورد حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و آسیبی که به فوتبال می زند گفت: این مساله آسیب بزرگی به فوتبال ما است، دو تیمی اسم می برید دو تیم بزرگی هستند. استقلال افتخارات آسیایی زیادی دارد و پرسپولیس هم چند دوره نایب قهرمان آسیا شده است.اگر این موضوع درست باشد خبر بسیار بدی است و باید جدی فکر کنیم و برای آن راهکار داشته باشیم که خدایی نکرده اتفاق بدی برای فوتبال مان رخ ندهد.


سرمربی تیم هوادار خاطرنشان کرد:این اخبار ما را مقابل کشورها و تیم های دیگر ضعیف می کند و آنها سوء استفاده می کنند و اتفاق دیگری رخ نمی دهد. اگر قرار است دولت تیم ها را حمایت کند باید همه تیم ها را حمایت کند نه اینکه 2 تیم خصوصی باشند و 16 تیم دولتی، باید راهکاری اساسی  داشته باشیم و از این خبرها نباشد و امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد.آنهایی که آن بالا نشسته اند شوخی ندارند و ممکن است تصمیم هایی در مورد فوتبال ایران بگیرند که برای فوتبال ما غیرقابل جبران باشد و روحیه همه فوتبالدوستان را پایین بیاورد.


عنایتی ادامه داد: ان شاالله که خبر درستی نباشد و راهکار درستی داشته باشیم که به سمتی برویم، همانطور که در عرصه ملی اعتباری کسب کردیم و جایگاهی برای خودمان داریم، در فوتبال باشگاهی نیز همین وضعیت را داشته باشیم.


سرمربی تیم هواداردر مورد اینکه به سهمیه آسیایی هم فکر می کردید یا فقط به بقا درلیگ برتر فکر می کنید گفت: این بلند پروازی است،ما بنا به شرایط وبضاعتی که داشتیم کار کردیم. دوستان ما که تیم را تحویل گرفتند خیلی دیر این اتفاق رخ داد و بر اساس بودجه ای که دراختیارم بود تیم را بستم. انشاالله این تیم در لیگ برتر کسب تجربه کند و در لیگ برتر بماند در فصل های بعد جایگاه بهتری داشته باشد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.