بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

دانلود قسمت 11 خسوف [ قسمت یازدهم ۱۱ سریال خسوف ] 100% کامل

​دانلود سریال خسوف قسمت 11 یازدهم ۱۱ کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 11 خسوف با کیفیت عالی بپردازید.


به گزارش خبرگزاری سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از سایت مجاز دانلود ، سامانه رسمی دانلود قانونی فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی ، سریال خسوف قسمت 11 یازدهم روز جمعه 03 دی 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید دانلود قسمت 11 خسوف به کارگردانی مازیار میری با کیفیت عالی و لینک مستقیم و کامل قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها دریافت کنید.


داستان قسمت 11 خسوف


در قسمت قبل دیدیم که: مادر امیر با پدر آتیه ملاقات می کند. در همین زمان، اسما پیش از ترک کردن ایران، با آتیه روبرو می شود و با او درباره امیر صحبت می کند و…


در قسمت جدید خواهیم دید که: امیر از سوی مادرش تحت فشار قرار می گیرد تا با مهراب صحبت کند. مهراب به امیر پیشنهادهای وسوسه کننده ای برای فراموش کردن آتیه و جبران اتفاقات گذشته می دهد و…


برای دانلود سریال خسوف قسمت 11 یازدهم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.


دانلود قسمت 11 سریال خسوف


222222


درباره سریال خسوف قسمت ۱۱


خسوف سریالی درام، اجتماعی و عاشقانه به نویسندگی مهدی شیرزاد و حسین تراب نژاد، کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. همچنین می توانید برای دانلود قسمت 10 دهم سریال نیسان آبی اینجا کلیک کنید.


  • تاریخ انتشار: جمعه 03 دی 1400
  • ژانر: درام عاشقانه، اجتماعی
  • کارگردان: مازیار میری
  • تهیه کننده: همایون اسعدیان
  • بازیگران شاخص:  امین تارخ، مینو شریفی، سجاد بابایی، پوریا رحیمی سام،.


مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی سریال نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت 11 خسوف قسمت ۱۱ یازدهم دعوت می کند و آرزومندیم که از تماشای آن لذت ببرید.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.