بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

سایپا شاهین در نخستین ارزیابی‌ کیفی چهار ستاره شد

شاهین محصول گروه خودروسازی سایپا در نخستین ارزیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با چهارستاره کیفی وارد لیست محصولات مورد ارزیابی این شرکت شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از روابط عمومی سایپا ، در آخرین گزارش منتشره شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، با تست‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف سایپاشاهین نظیر فنربندی و تعلیق فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، بدنه، رنگ، صداهای غیرعادی و نفوذ آب، این خودرو توانست چهارستاره کیفی را کسب کند.


کسب چهارستاره کیفی خودرو شاهین در حالی صورت گرفته که این محصول گروه سایپا برای نخستین‌بار مورد بررسی قرار گرفته و با کسب این چهارستاره وارد لیست محصولات مورد ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شده است.


باتوجه به قابلیت‌ها، امکانات و آپشن‌های منحصربه‌فرد خودرو شاهین در میان تولیدات داخلی و افزایش نظارت‌های کیفی شاهین و ارتقای کیفیت روزافزون قطعات و فرایندهای تولید و مونتاژ این محصول، بی‌تردید در ارزیابی‌های آتی با بهبود نمرات کیفی و کسب نمرات بهتر در آزمون‌ها، این جایگاه در میان محصولات تولید داخل حفظ و ارتقا خواهد یافت. 


تولید محصولی در سطح شاهین با مجموعه‌ای از امکانات و آپشن‌های روز جهانی که در هیچ‌یک از خودروهای داخلی هم‌رده آن وجود ندارد، در شرایط دشوار تحریم و محدودیت‌های بین‌المللی جهت تأمین قطعات و مواد اولیه مورد نیاز تولید، از جمله موفقیت‌ها و دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.