بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

بهترین هدیه برای کریسمس کدام است؟


کریسمس یکی از بزرگ‌ترین رویدادهایی است که اکثر مردم دنیا آن را جشن می‌گیرند. مراسم‌ها و نمادهای خاص این جشن در کل دنیا چشم‌نوازی می‌کند؛ از کاج‌های مرتفع که در نقطه اوج با ستاره‌ای درخشان مزین شده‌اند گرفته تا لامپ‌های کوچک و حبابی با رنگ‌های قرمز و طلایی که چشمک می‌زنند و جوراب‌های پشمی قرمز که در بالای شومینه‌ها آویزان هستند. این جشن دوست داشتنی زمستانی فرصتی است برای ابراز دوستی، محبت و عشق؛ یکی از بهترین روش‌ها برای ابراز احساسات در این ایام، خرید هدیه کریسمس و آرزوی سلامتی و خوشحالی برای کسانی است که از صمیم قلب دوست‌شان دارید؛ اینکه چه کادویی انتخاب کنید و بهترین کادو کریسمس چه کادویی است، بستگی به شخصیت و حال و هوای شخصی که قرار است هدیه بگیرد دارد. اگر از ما بپرسید به شما خواهیم گفت که به‌نظر ما یکی از بهترین هدیه های کریسمس همین خرید گل است. خوبی گل در این است که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها انتخابی مناسب به‌شمار رفته و حسابی خوشحال‌شان می‌کند.


خرید خاص‌ترین هدیه کریسمس


در میان هدیه‌های از جنس گل و گیاه، یکی از بهترین و خاص‌ترین هدیه‌ها جعبه گل کادویی است. اگر در تهران ساکن باشید، می‌توانید سراغ سرویس‌های سفارش گل آنلاین در تهران نظیر گُل‌سِتان رفته و بدون نیاز به رفتن به بازار آن را درب منزل یا کسی که قرار است هدیه بگیرد، تحویل بگیرید. با‌این‌حال شاید خرید جعبه گل کادویی برای شما چندان جذاب نباشد و بخواهید سراغ سایر گل و گیاهان بروید، ازاین‌رو در ادامه مطلب ابتدا در مورد رنگ گل‌هایی که می‌توانید برای هدیه کریسمس انتخاب کنید برایتان خواهیم تا دست‌تان همه جوره در انتخاب گیاه باز باشد و سپس پیشنهادهایی جذاب برای خرید گل و گیاه برای کریسمس به شما خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.


برای کریسمس گل چه رنگی بخریم؟


وقتی صحبت از رنگ در ایام کریسمس می‌شود، ناخودآگاه رنگ‌های سبز و قرمز در ذهن تداعی می‌شوند. البته که تلفیق نور چراغ‌های چشمک‌زن با این رنگ‌ها را نیز نباید فراموش کرد. باتوجه به این موضوع گل‌هایی به رنگ‌های قرمز و سبز انتخاب‌هایی عالی هستند؛ پس اگر دنبال رنگ مناسب هستید، قرمز و سبز را انتخاب کنید. ضمن اینکه گل‌هایی به رنگ سفید نیز برای هدیه دادن در کریسمس مناسب هستند و در تزئینات کریسمس به زیبایی هر چه تمام می‌درخشند.


حال که رنگ‌های مناسب برای خرید گل را مشخص کردیم، برویم سراغ گل هایی که مناسب هدیه در جشن کریسمس هستند.


44444


کدام گل برای هدیه کریسمس مناسب هستند؟


1. بنت قنسول


یکی از گیاهان معروف کریسمس که اتفاقا به گل کریسمس نیز شناخته می‌شود، بنت قنسول است. این گیاه از جمله هیجانی‌ترین گل‌ها برای کریسمس است و مهم‌ترین رنگ‌های کریسمس یعنی سبز و قرمز را در برگ‌های خود دارد. در مورد بنت قنسول جالب است بدانید که بیشتر افراد برگ‌های قرمز بنت قنسول را گل‌های آن می‌دانند، این درحالی است که گل‌های بنت قنسول زرد و کوچک‌اند و در وسط برگ‌ها قرار دارند. در مجموع در مورد بنت قنسول باید بگوییم که بنت قنسول یک نماینده عالی، برای یادآوری کریسمس و ماندگاری یاد آن تا سال بعد است.


آماریلیس


گزینه بعدی برای کریسمس، آماریلیس جذاب و دوست داشتنی است. این گیاه دوست داشتنی دارای گل‌هایی به‌رنگ قرمز با ظاهری جذاب و دلفریب است و هدیه‌ای عالی برای خانم‌ها به‌شمار می‌رود.


کاکتوس کریسمس


کاکتوس کریسمس ساقه‌هایی به رنگ سبز دارد و موقع کریمس گل‌هایی قرمز و جذاب شکوفا می‌کند. کاکتوس کریسمس نیز مثل بنت قنسول جز محبوب‌ترین گیاهان برای کریسمس است و از آنجایی که نگهداری آسانی دارد، انتخابی عالی برای هدیه دادن به‌شمار می‌رود، چراکه حتی اگر شخصی که قرار است آن را از شما هدیه بگیرید، در نگهداری از گل‌ها و گیاهان تجربه‌ای نداشته باشد هم می‌تواند از آن نگهداری کند.


4455


یک پیشنهاد تکمیل کننده و حرف آخر


یک انتخاب عالی و تکمیل‌کننده درکنار گل و گیاه جشن کریسمس، خرید باکس شکلات و قهوه یا سبد هدیه است. با خرید باکس شکلات، قهوه یا سبد هدیه، هدیه کریسمس خود را تکمیل کرده و شیرینی آن را دوچندان کنید.


در مجموع در این مطلب سعی کردیم در بهترین هدیه کریسمس صحبت کرده و سپس پیشنهاد‌هایی برای خرید هدیه کریسمس به شما بدهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. چنانچه شما هم درباره بهترین هدیه مناسب گزینه‌ای سراغ دارید یا در مورد کریسمس نظر، تجربه یا پیشنهادی دارید که این جشن را زیباتر کند، آن را با ما و سایر کاربران نیز به اشتراک بگذارید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.