بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

مجیدی: به فضای مجازی توجه نمی‌کنم؛ هر بازیکنی آماده باشد بازی می‌کند

سرمربی تیم استقلال تهران درمورد دیدار مقابل پدیده مشهد صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده مشهد گفت: بازی سختی مقابل شهرخودرو داریم و نباید گول جایگاه این تیم در جدول را بخوریم. برای هر دو تیم بازی مهمی است و به دنبال پیروزی هستیم.


او درمورد غایبان تیمش در این مسابقه گفت: دانشگر و مرادی سرماخورده اند و وریا غفوری و آزادی به علت مصدومیت در کنار ما نیستند.


مجیدی در واکنش به احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: نظر خاصی در خصوص خبر حذف از آسیا ندارم‌ و در خصوص این موضوع صحبت نمی‌کنم.


سرمربی آبی پوشان همچنین درمورد عملکرد امین قاسمی‌نژاد گفت: در خصوص امین قاسمی‌نژاد باید بگویم که بازیکن خوبی است و تلاشش را می‌کند، بنا به شرایط از هر بازیکن استفاده می‌کنم و لیست مازادی نداریم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم، در انتهای نیم‌فصل تصمیم می‌گیریم که چه بازیکنی به تیم اضافه یا جدا می‌شود.


از فرهاد مجیدی در رابطه با عملکرد آرش را سوال شد و او پاسخ داد: در خصوص آرش رضاوند هم باید بگویم که هیچ توجهی به فضای مجازی نداریم. کادر و خودم بازیکنی که باید بازی کند را انتخاب می‌کنیم و اگر کیفیت لازم را داشته باشد بازی می‌کند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.