بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

جنگ اینستاگرامی آذری و نصیرزاده؛ تهدید به افشاگری

دعوای گل گهر سیرجان و استقلال تهران در پرونده مهاجم گابنی پای آذری و نصیرزاده را به یک دعوای اینستاگرامی باز کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، پرونده پر سروصدای مهاجم گابنی گل گهر که پس از حکم جنجالی کمیته انضباطی قرار است در استیناف بررسی شود، بعد از گذشت چند هفته هنوز سوژه شماره یک فوتبال ایران است و علاوه بر بحث و جدلی که شب گذشته در برنامه فوتبال برتر شاهد آن بودیم، امروز پایش را به فضای مجازی باز کرده و دو مدیر فوتبالی در اینستاگرام مطالبی علیه هم عنوان کردند.


سعید آذری، مدیرعامل سابق فولاد خوزستان که چندین بار خودش را از علاقه‌مندان به استقلال معرفی کرده در دفاع از این باشگاه مطالبی علیه هوشنگ نصیرزاده عنوان کرد. آذری در زیر پستی که مربوط به ویدیو صحبت‌های شب گذشته نصیرزاده در برنامه فوتبال برتر که در آن گفته بود بازیکن گابنی مطلقاً غیرمجاز محسوب نمی‌شود، بدون اشاره خاصی به محتوای صحبت‌های مطرح شده به سابقه مدیریتی نصیرزاده تاخته و نوشت:


جناب آقای نصیر زاده شما با این همه اطلاعات به ظاهر حقوقی که در اختیار دارید ، چرا در هر باشگاهی که مدیر عامل تشریف داشتید پنجره نقل و انتقالاتی اون باشگاه در مقابل آرا صادره از اتاق حق اختلاف فیفا بسته شده است ؟

شما در بحث‌اساس نامه فدراسیون هم‌نقطه‌نظراتی دادید که‌واقعا‌ مایه تاسف بود و نهایتا هم متوجه شدید که اساسنامه باید تغییر می‌کرد . شما چرا برادر عزیزم آدرس اشتباه توی جیب مردم میگذارید .


نصیرزاده هم در واکنش به صحبت‌های آذری ساکت نماند و جواب او را به این شکل داد:


آقای وزنه بردار بیگانه با فوتبال پولهایی که در باشگاههای دولتی در این مدت دست شما بوده دست هر مادر بزرگی هم بود حتی قهرمان باشگاههای جهان میشد در ایران بهترین مدیر عامل پول است نه فرد و فقط در باشگاههایی رفتی که پول و دلار بوده چون پول مدیریت می کند و بی پولی پنجره باشگاهها را می بندد ؛ چرا در نساجی که بخش خصوصی بود از مدیریت اون فرار کردین شما بفرمایید پنجره فولاد را با خط زدن اون تعهد نامه کی بست؟ قرارداد پاتوسی را چه کسی در فولاد از ریال به دلار تبدیل کرد ؟و نیت چی بود ؟چرا هر بازیکن خارجی به ذوب و فولاد اومده برای انان باید مبلغ دلاری بعنوان رضایت نامه پرداخت می‌شد یعنی هیچ کدوم آزاد نبودند؟ ضمنادر آینده میگم که شرکت دی آی اسپورت که کار نقل و انتقالات بازیکنان در دوبی را انجام میدهد جریانش چیست شما با دوستی که با فلان مدیر برکنار شده ورزش دنبال مدیر عاملی استقلال بودی و مدتیه کامنت باب دل میذاری چند تا چیز دیگه را صلاح نیست بگم فعلا.


باید دید این جنگی که میان دو مدیر فوتبالی شکل گرفته ادامه پیدا خواهد کرد یا سعید آذری ترجیح می‌دهد در قبال صحبت‌های نصیرزاده سکوت کند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.