بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

توصیه و خواهشم این است که مردم حتما ماسک بزنند

وزیر بهداشت گفت: ما تمام مراکز واکسیناسیون را در کل کشور فعال می‌کنیم، انشالله که مانند چندماه قبل که فعال بوده اند، به همان صورت بتوانند عمل کنند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، «بهرام عین اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از جلسه فوق العاده ستاد ملی مقابله با کرونا دریک گفتگوی تلوزیونی گفت: توصیه ما در درجه اول این است که همه به سرعت واکسیناسیون را انجام دهند. آنهایی که یک دوز واکسیناسیون داشته اند، حتما دوز دوم را دریافت کنند. به علاوه همه عزیزانی که دو دوز واکسیناسیون انجام داده اند و حداقل سه ماه از دوز دوم آنها گذشته است، حتما دوز سوم را دریافت کنند. ما تمام مراکز واکسیناسیون را در کل کشور فعال می‌کنیم، انشالله که مانند چندماه قبل که فعال بوده اند، به همان صورت بتوانند عمل کنند. 


او افزود: از طرف دیگر، خصوصیت این سویه این است که انتشارش بسیار سریع است و در یک روز و نیم دو برابر منتشر می‌شود. الان در کشورهای دیگری که گرفتار این ویروس هستند، شدت انتشار بسیار بالاست، بنابراین ما باید مراقبتمان را بسیار بیشتر کنیم. مهم ترین نکته زدن ماسک است و ماسک از همه چیز مهم تر است. الان ثابت شده است افرادی که ماسک می‌زنند گرفتار اومیکرون نمی‌شوند، بنابراین توصیه و خواهشم این است که حتما ماسک بزنند. رعایت فاصله بسیار مهم است و تا جایی که می‌شود از تجمع مخصوصا در محیط‌های بسته پرهیز کنند. 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.