بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

رایان پی به کاربرانش هدیه‌ی شب یلدا می‌دهد!!

شب یلدا فقط چند دقیقه طولانی‌تر از شب‌های دیگر است، ولی ما ایرانی‌ها به فرخندگی، این شب طولانی و سرد را جشن می‌گیریم. شبی که فرصت مغتنمی برای با هم بودن و مهرورزی است. مردم ایران در شب‌های یلدا رسم و رسومات مختلفی دارند. مثلا دور هم جمع می‌شوند و حافظ می‌خوانند، تا نیمه‌های شب بیدار می‌مانند و سرخوشانه انار و هندوانه می‌خورند. گاهی هم به یکدیگر هدیه می‌دهند.


ما نیز در شرکت رایان‌پی، در چنین مناسب‌هایی که پیوندهایی با سنت‌های دیرینه‌ی کشورمان دارد، تلاش می‌کنیم به فراخور زمان و شرایط، طی جشنوارها و کمپین‌هایی، هدایا و آفرهای ویژه‌ای را به کاربران عزیزی که از خدمات رایان‌پی استفاده می کنند، تقدیم کنیم. امسال هم در شب یلدای پیش رو خبرهای خوشی برای شما داریم. یک هدیه‌ی یلدایی ویژه و جذاب از طرف رایان‌پی، در انتظار شماست.


جزییات کمپین شب یلدای رایان پی


خبر خوب این است که بر اساس این کمپین، هدیه‌ی یلدایی رایان‌پی هم به کاربران قدیمی تعلق می‌گیرد و هم به کاربرانی که به تازگی درگاه پرداخت رایان‌پی را دریافت می‌کنند.


اما هدیه‌ی شب یلدای این کمپین چیست؟ بگذارید اول برویم سراغ بازه‌ی زمانی کمپین یلدا؛ شروع کمپین یلدا از ابتدای روز ۲۸ آذر آغاز می‌شود و تا انتهای روز ۵ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. ماجرا از این قرار است که هر کاربر تازه‌ای که در این بازه‌ی زمانی از سایت رایان‌پی، درگاه پرداخت دریافت کند و در همین مدت‌زمان، حداقل ۱۰ تراکنش موفق انجام بدهد، این هدیه شامل حال او خواهد شد. لابد حالا می‌پرسید این هدیه بالاخره چیست؟ هدیه‌ی کمپین یلدای رایان‌پی، چهار هفته تراکنش‌های رایگان بدون کارمزد است. توجه کنید که مدت‌زمان این آفر ویژه دو برابر دوره‌های رایگان مشابه است. از طرف دیگر کاربران قدیمی که پیش‌تر از درگاه رایان‌پی استفاده می‌کرده‌اند هم از تخفیف قابل توجه کارمزدهای هر تراکنش بهره می‌برند. در واقع در ازای هر تراکنش موفق در بازه‌ی زمانی این کمپین، به جای یک‌درصد کارمزد، 0.7% کارمزد پرداخت خواهند کرد و این یعنی 30% تخفیف در کارمزد هر تراکنش موفق که شامل حال این کاربران عزیز خواهد شد.


درگاه پرداخت رایان پی را بیش‌تر بشناسید


شرکت‌ رایان پی یکی از شرکت‌های معتبر پرداخت‌یار است که مورد تایید شبکه‌ی سراسری شاپرک بوده و انواع سرویس‌های درگاه پرداخت واسط را ارائه می‌دهد. درگاه پرداخت رایان‌پی از میزان بالای پایداری تراکنش‌ها برخوردار است. پشتیبانی از ۹۹ تراکنش همزمان در ثانیه، ویژگی منحصربفرد این درگاه آنلاین است. همین ویژگی که ظرفیت‌ و سرعت‌ بالای انجام تراکنش درگاه پرداخت رایان پی را نشان می‌دهد، برای فروشگاه‌هایی با میزان فروش بالا، بسیار حائز اهمیت است و انجام تعداد بالایی تراکنش‌ موفق در سریع‌ترین زمان را، ممکن می سازد. همچنین این آمار یعنی ۹۹.۵ درصد تراکنش‌ موفق انجام شده توسط درگاه پرداخت رایان پی، که ویژگی فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود و نشان از نبود خطا در فرآیند انجام تراکنش‌ها به کمک این سرویس می‌باشد.


از طرف دیگر امنیت بالای تراکنش‌ها به کمک سیستم‌های امنیتی پیشرفته و قوی، پشتیبانی آنلاین و پاسخ‌گو و همچنین خدمات کاربردی فراوان دیگر، از جمله ویژگی‌های درگاه پرداخت رایان‌پی به‌شمار می‌رود.


رایان‌پی همچنین روال تسویه‌ی بسیار مطلوبی دارد. بر اساس این روال، تسویه‌ی تراکنش‌های هر روز، تا ساعت ۱۱ صبح روز کاری بعد، به‌طور کامل انجام خواهد شد. از طرف دیگر اخیراً شرکت رایان‌پی سیستم همکاری در فروش را نیز راه‌اندازی نموده است که می‌تواند برای کاربران سرویس‌های مختلف این شرکت، فرصت بسیار جذابی برای کسب درآمد مادام‌العمر محسوب شود. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد سازکارهای سیستم همکاری در فروش به سایت رایان‌پی مراجعه کنید.


دیگر کسب و کارهایی که دارای سایت سفارشی نیستند نیز می‌توانند از سرویس لینک پرداخت رایان‌پی بهره ببرند که در واقع درگاه پرداخت اینترنتی، مخصوص کسب و کارهای بدون سایت است.


نحوه‌ی دریافت درگاه پرداخت رایان پی


برای دریافت سرویس درگاه پرداخت رایان‌پی باید مراحل ساده‌ی زیر را پشت سر بگذارید. توجه کنید، از آن‌جا که دریافت درگاه رایان‌پی نیازی به داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای دست و پاگیر دیگری مانند آن را ندارد، صاحبان کسب و کارهای مختلف اینترنتی، می‌توانند طی ۲۴ ساعت درگاه پرداخت دریافت کنند.


مراحل دریافت درگاه پرداخت رایان پی


الف) به سایت رایان‌پی مراجعه می‌کنید و فرم درخواست درگاه  پرداخت را تکمیل می‌نمایید.


ب) مدارک مورد نیاز از جمله مدارک شناسایی هویت شخصی و مدارک بانکی خودتان را برای دریافت درگاه اینترنتی، از طریق سایت در اختیار شرکت قرار می‌دهید.


پ) کارشناسان هویت شما را با مدارک تطبیق می‌دهند. در این مرحله فرآیند احراز هویت انجام می‌شود.


ت) پس از احراز هویت و دریافت تاییدیه، طی ۲۴ ساعت درگاه پرداخت مخصوص را دریافت خواهید نمود و فقط کافی است با استفاده از الگوهای آماده و بدون نیاز به دانش خاصی، درگاه آنلاین دریافت شده را بر روی سایت سفارشی کسب و کارتان نصب کنید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.