بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران دیدار کرد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران در دیدار با فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضرورت حرکت مأموران پلیس بر محوریت قانون توأم با رعایت اخلاق اسلامی را یادآور شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، فرمانده انتظامی تهران بزرگ همراه جانشین و معاونان خود با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران دیدار کرد.


سردار حسین رحیمی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب یزدانیان به سمت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، گزارشی از ساختار جدید نیروی انتظامی و تأثیر آن در ارتقاء سطح مأموریت این نیرو و خدمت‌رسانی به مردم ارائه کرد.


محمدرضا یزدانیان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران با اشاره به گزارش فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تحولات ساختاری نیروی انتظامی مهم و در تحقق اهداف این نیرو برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تاثیرگذار است.


وی با تأکید بر حمایت قانونی دستگاه قضا از اقتدار پلیس گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح بر این نکته واقف است که در کنار برخورد قاطع با مجرمان، شأن و اقتدار پلیس طوری حفظ شود که تزلزلی در ایجاد امنیت در جامعه بوجود نیاید.


یزدانیان ضرورت حرکت مأموران پلیس بر محوریت قانون توأم با رعایت اخلاق اسلامی را یادآور شد و گفت: اجرای کامل قوانین و مقررات و دستور مقام قضایی توسط ضابطان در کنار برخورد اخلاقی، موجب اعتماد بیشتر مردم به نیروی انتظامی می‌شود.


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران در پایان، ارتقاء سطح آگاهی کارکنان نیروی انتظامی نسبت به قوانین و مقررات و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی توسط سازمان‌های عقیدتی سیاسی را در افزایش ظرفیت و تحمل مأموران در مقابل فشار کاری و مطالبات مردمی و پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم موثر توصیف کرد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.