بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

توضیحات معاون سازمان خدمات اجتماعی درباره خبر مرگ دو کارتن خواب از سرما

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران دباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت دو کارتن خواب بر اثر سرمای شب های گذشته در تهران توضیح داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،،‌ سعید شرف ‌دوست معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره خبر منتشر شده در برخی رسانه ها و انعکاس موضوع در جلسه شورای شهر مبنی بر اینکه طی چند شب گذشته دو کارتن خواب در بر اثر سرما در تهران فوت شدند، گفت: بررسی های ما نشان داد که یکی از این فوتی ها پیرزنی بوده که به دلیل مشکلات ریوی توسط مددکار اجتماعی شهرداری به بیمارستان بهارلو منتقل شده بود. بیمارستان اما بعد از عمل ریه و یک سری اقدامات اولیه اورژانسی این فرد را ترخیص می کند و چون روند درمانش کامل نشده بود و فرایند درمان آن زمان بیشتری را نیاز داشت این مددجو حدود ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه در محدوده ترمینال جنوب فوت و گواهی فوت او توسط اورژانس تایید شده است.


معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در واقع کل زمانی که این مددجو از بیمارستان ترخیص شده و فوت کرده چندساعت بیشتر نبود و اصلا شب را در محل حضور نداشته است. ضمن اینکه امروز استعلام گواهی پزشکی قانونی مددجوی پیرزن فوت شده را دریافت و منتشر خواهیم کرد.


به گزارش پایگاه خبری شهر، شرف دوست همچنین درباره خبر اعلام شده مبنی بر فوت یک نفر دیگر در محدوده شوش نیز گفت: استعلامات ما از دستگاهها و نهادهای مختلف تا این لحظه به این نرسیده که در سه چهار روز گذشته فوتی داشتیم و همچنان در حال بررسی هستیم. عکسی هم که در این باره  منتشر شده حاکی از ویترینی بودن آن است و یا اینکه از روی شیطنت این کار انجام شده چرا که نیروهای  اورژانس تهران در فصل سرما حتما کاپشن های مخصوص اورژانس به تن دارند اما پرسنل اورژانسی که در این عکس وجود دارد پیراهن به تن دارد و این نشان می دهد که عکس برای این فصل نیست و برای گذشته است و حتی نمی توان گفت که مددجویی که در آن تصویر وجود دارد فوت شده یا خیر.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.