بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

تدوام ارائه طرح‌های جذاب همراه اول، این بار با اعتبار هدیه 250 هزار تومانی

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور همواره سعی کرده با ارائه طرح‌های تازه و خلاق در زمان‎‌های مختلف، مشترکان خود را غافلگیر کند


همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور همواره سعی کرده با ارائه طرح‌های تازه و خلاق در زمان‎‌های مختلف، مشترکان خود را غافلگیر کند و همچنین از این رو به گسترش عرصه خدمات خود و تنوع‌بخشی به آن بپردازد. همراه اول امسال و در سال تحصیلی جدید نیز از طرح‌های ویژه سیمکارت جوانان و سیمکارت دانشجو رونمایی کرد.


مزایای خریداری سیمکارت جوانان


تمامی افراد ۱۸ تا ۳۰ ساله می توانند سیمکارت دائمی جوانان همراه اول را با قیمت ویژه و بسته های خوش آمدگویی جذاب از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول خریداری کنند.


جوانان متقاضی استفاده از شرایط این طرح ویژه می توانند سیمکارت دائمی همراه اول را با تخفیف ویژه به قیمت ۶۰ هزار تومان، به همراه بسته‌های خوش آمد ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۳۰ روز و ماهانه ۲.۵ گیگابایت اینترنت به مدت ۴ ماه از ماه دوم فعالسازی خریداری کنند.


در واقع در این طرح خدمات زیر ارائه می‌شود: 


10  گیگابایت اینترنت به مدت 30 روز


10  گیگابایت اینترنت به مدت 4 ماه (هر ماه 2.5 گیگا بایت)


200  دقیقه مکالمه درون شبکه


20  دقیقه مکالمه خارج شبکه


 


مزایای خریداری سیمکارت دانشجو


دانشجویان هم می‌توانند با خریداری سیمکارت اعتباری دانشجو با تخفیف ۵۰ درصدی و به قیمت ۱۰ هزار تومان از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول، طعم ارتباطات دانشجویی طی ترم‌های پیش‌رو را بیش از پیش بچشند.


سیمکارت دانشجویی علاوه بر تخفیف در برقراری مکالمات و ارسال پیامک بین سیمکارت‌های دانشجویی، جمعه های رویایی را برای دانشجویان به ارمغان خواهد آورد که تمامی مکالمات درون شبکه آنان در این روز رایگان خواهد بود.


بسته خوش آمدگویی همراه اول نیز شامل ۲۴ گیگابایت ۶ ماهه یا به عبارتی ماهانه ۴ گیگابایت اینترنت به مدت ۶ ماه، یک گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه، ۴ هزار تومان اعتبار اولیه و ۱۰ هزار تومان هدیه نخستین شارژ  نیز برای سیمکارت‌های اعتباری دانشجو تدارک دیده شده است.


در کنار تمام این مزایا، در روزهای اخیر همراه اول به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به تمامی‌ مشترکان فعلی و جدید سیمکارت‌های ویژه دانشجویی و جوانان اعتبار هدیه آکادمی‌همراه داد.


بر اساس این گزارش همزمان با فرارسیدن 16 آذر ماه و «روز دانشجو»، تمامی‌مشترکان فعلی و جدید سیمکارت اعتباری دانشجویی و سیمکارت دائمی‌جوانان می‌توانند تا پایان این ماه از اعتبار هدیه «آکادمی‌همراه» بهره‌مند شوند.


مشترکان فعلی سیمکارت‌های دانشجویی و جوانان پس از ثبت‌نام در سایت آکادمی همراه اول، این اعتبار 250 هزار تومانی را به صورت خودکار دریافت می‌کنند.


همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، پرچمدار توسعه جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی و همچنین در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت ۵G  در کشور، همواره سعی دارد با حمایت از جوانان و دانشجویان، زمینه تحصیل عادلانه علم و دانش را فراهم آورد.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.