بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

با عملیاتی شدن پروژه طرح فولاد سازی فولاد اکسین خوزستان قریب به هزار نفر به صورت مستقیم و بیش از دو هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این حوزه مشغول به کار خواهند شد

نماینده مردم اهواز و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مایه مباهات و افتخار است که ما در یک نمایشگاه بنام و مهم در کشور حضور شرکت های فولادی استان را مشاهده می کنیم و حضور این شرکت ها قطعا در پیشرفت و توسعه تولید آن ها کمکی شایانی می کند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان ، سید کریم حسینی گفت: امروز خوزستان یکی از قطب های مهم صنعت فولاد است و با وجود مدیران موفق و کارکنان پرتلاش که در حوزه فولاد وجود دارد امیدوار هستیم که شاهد پیشرفت و توسعه این حوزه و همچنین شاهد نقش بارز و موثر شرکت های فولادی در تولید کشور باشیم.


وی افزود: صنعت فولاد یک ظرفیت بسیار مهمی برای استان خوزستان و کشور به شمار می رود و حضور شرکت ها ی فولادی در این نمایشگاه هم نمودی برای این وضعیت است.


وی ادامه داد: امید است بتوانیم از ظرفیت های مختلف به ویژه حوزه مجلس و مجمع نمایندگان استان خوزستان و هم چنین ظرفیت های مجلس شورای اسلامی که همگی علاقه مند به توسعه حوزه فولاد هستند برای پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت فولاد در خوزستان بهره ببریم و شاهد توسعه بیش از پیش این صنعت در خوزستان و افزایش ظرفیت اشتغال و ایجاد فرصت های جدید اشتغال و همچنین حضور مدیران بومی در این حوزه باشیم .


طرح توسعه ای فولاد اکسین


طرح فولادسازی فولاد اکسین برای استان خوزستان و تکمیل زنجیره ارزش آن بسیار مهم است امیدواریم هر چه سریع تر شاهد اقدام عملی و شروع به کار پروژه فولادسازی اکسین باشیم گفتنی است که مرحله مناقصه این طرح پشت سر گذاشته شده است.


وی گفت: انشاله هر چه سریع‌تر پروژه فولادسازی اکسین اجرا شود تا هم بتوان به صنعت فولاد و پویایی آن و ظرفیت‌های موجود اضافه کرد و هم اینکه با توجه به فرصت‌های اشتغال جدید در استان، از جوانان مستعد به خوزستانی و بومی بیشتر استفاده کرد.


این مقام مسئول گفت: با پیگیری‌هایی که مدیریت فولاد اکسین انجام می‌دهد نظر سهامداران این شرکت را باید بیشتر جلب کند، و ما نیز از ظرفیت های مجلس برای پیگیری این امور از وزارت خانه های مربوطه خواهیم بود.


وی در پایان گفت: با عملیاتی شدن این پروژه قریب به هزار نفر به صورت مستقیم و بیش از دو هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این حوزه مشغول به کار خواهند شد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.