بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

رابطه رئال مادرید و دورتموند چگونه است؟

لوس بلانکوس بسیار مشتاق است ارلینگ هالند را به پایتخت اسپانیا بیاورد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، همه باشگاه‌های بزرگ اروپا به دنبال تقویت ارتباطات خود با بروسیا دورتموند هستند زیرا به نظر می رسد یک جنگ پیشنهادی بر سر مهاجم آنها یعنی ارلینگ هالند رخ دهد. این بازیکن نروژی از زمانی که به دورتموند پیوسته یک ماشین گلزنی بوده است و اکنون مرحله بعدی در حرفه او به سرعت نزدیک می‌شود. رئال مادرید امیدوار است که از منچسترسیتی، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در این رقابت برتری داشته باشد، زیرا آنها، در میان رقبای دیگر، برای جذب هالند می جنگند.


یکی از مزیت‌های مهم مادرید که ممکن است نسبت به سایر باشگاه‌ها داشته باشد، روابط دوستانه فلورنتینو پرز و مدیر عامل دورتموند، آکی واتزکه، با گفتگوی منظم در موضوعات تجاری و غیر تجاری است.


این به آن‌ها کمکی نکرده اما وقتی صحبت از خروج اشرف حکیمی از برنابئو شد، زیرا باشگاه آلمانی قادر به برابری با قدرت مالی اینتر نبود، این بازیکن مراکشی راهی ایتالیا شد. با این حال، هالند می‌تواند به خوبی انتخاب کند که به هم تیمی قبلی یا هموطن نروژی خود در مادرید بپیوندد.


هالند می‌‌تواند به عنوان جایگزینی برای کریم بنزمای 34 ساله به باشگاه بپیوندد که اگرچه یکی از بهترین فصل های خود را تا به امروز سپری می‌کند، اما در حال نزدیک شدن به پایان دوران حرفه ای است و در صورت 21 سالگی آینده رئال مادرید می‌تواند حول محور هالند ساخته شود.


جایگزین، کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، مهاجم بزرگ دیگری خواهد بود که مادرید را به سمت افتخار هدایت می‌کند و او می تواند در پایان فصل با به بن بست رسیدن مذاکرات با پاری سن ژرمن، به صورت رایگان در دسترس باشد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.