بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

مولانیا: گل سپاهانی ها آفساید بود

مربی تیم فوتبال ستارگان اسلامشهر گفت: عملکرد خوبی مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران داشتیم و دست بازیکنانم را می‌بوسم.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محمد مولانیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایطی که داشتیم مقابل سپاهان و یکی از بهترین تیم‌های ایران قرار گرفتیم. دست تمام بازیکنان تیمم را می‌بوسم که تلاش کردند و من از بازی آنها لذت بردم. جایگاه آنها اینجا نیست. ما شرایط سختی داریم. تیم جوان و یکدستی داریم و فوتبال تاکتیکی ارائه می‌دهند.


وی ادامه داد: ما زیر توپ نمی‌زنیم و جای غنی‌زاده هم خالی بود، چون بسیار زحمت می‌کشد. به تیم‌مان امیدوارم. نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم، اما چیزی که ما دیدیم بازیکن سپاهان در آفساید بود. اگر گل نمی‌خوردیم می‌توانستیم بازی را نگه داشته و به ضربات پنالتی برسیم. به هر حال این اتفاقات و اشتباهات داوری هم بخشی از بازی است.


مربی تیم فوتبال ستارگان اسلامشهر درمورد شرایط تیم سپاهان و ورزشگاه نقش جهان، خاطرنشان کرد: طبیعی بود که ما کمی عقب باشیم و این موضوع کار را برای سپاهان سخت کرد. آنها روی زمین بازی می‌کنند و ما تجمع را زیاد کرده بودیم. ورزشگاه نقش جهان عالی است و طبیعی است که تیمی مانند سپاهان باید چنین مجموعه‌هایی داشته باشد. آنها یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند و تمام شرایط در بازی امروز عالی بود.


مولانیا ادامه داد: در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم و بازهم می‌خواهم از مجموعه باشگاه سپاهان تشکر کنم. آنها استقبال خوبی از ما داشتند و شرایط تمرینی خوبی داشتیم. امیدوارم در ادامه لیگ اتفاقات خوبی برای آنها رخ دهد. بازهم دست تک تک شاگردانم را می‌بوسم و امیدوارم در آینده بیشتر نام آنها را بشنویم.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.