بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

معرفی ویندوز 11 و ویندوز 10 به همراه دانلود IDM


نگاهی به ویندوز 11


همانطور که ویندوز 8 و 7 آپدیتهای رایگانی برای آپگرید به ویندوز 10 داشتند، حالا به همانگونه میتوانید ویندوز 10 را نیز به طور رایگان به ویندوز 11 ارتقا دهید کما اینکه باید حتما دستگاه شما با Windows 11 سازگار باشد. بعد از آپگرید به این ویندوز جدید اگر با آن مشکلی داشته باشید یا با سیستم شما سازگار نباشد مایکروسافت طی 10 روز به شما اجازه می دهد دوباره به ویندوز قبلی بازگردید(دانگرید کنید).اگر قصد ارتقا دارید حتما باید توجه کنید که ویندوز جدید برخی ویژگی های قبلی نظیر اینترنت اکسپلورر، سینک عکس بک گراند، 3D viewer  و … را حذف کرده است ولی همچنان میتوایند از فروشگاه مایکروسافت برنامه های مشابه آنها را دانلود و نصب نمایید.


اگر گیمر هستید ویندوز 11 برخی ویژگی های منحصربه فرد مانند HDR خودکار که کمک میکند گرافیک بازی ها بهتر به نمایش گذاشته شوند و یا ذخیره سازی مستقیم ارتباط بین کارت گرافیک و SSD را بهبود می بخشد را نیز در اختیار شما گذاشته است. ویندوز 11 در مقایسه با ویندوز 10 پتانسیل بالایی برای افزایش سرعت کامپیوتر شما دارد. با دانلود ویندوز 11 می توانید به اخرین نسخه از سیستم عامل محبوب ویندوز محصول شرکت مایکروسافت دسترسی داشته باشید.


سیستم عامل ویندوز 10


ویندوز 10 را می توان یکی از موفق ترین سیستم عامل های منتشر شده توسط مایکروسفات معرفی کرد. ویندوز ده به خوبی توانست شکست های ویندوز 8 را جبران کند و بار دیگر محبوبیت خود را به دست آورد. در ویندوز 10 شاهد اضافه شدن ویژگی های  جدیدی مانند : رابط کاربری جدید، ویندوز دیفندر قوی تر، سیستم دستیار صوتی Cortana و… بودیم. اما مهم ترین نکته در ویندوز 10 بازگشت منو استارت بود که در سری قبلی ویندوز یعنی ویندوز 8 مایکروسافت این منو کاربردی را حذف کرده بود. دانلود ویندوز 10 و نصب ان بسیار ساده می باشد، شما میتوانید بعد از دانلود فایل ویندوز از طریق منو بوت یا دیگر ابزار های بوت اقدام به نصب ویندوز 10 کنید.


37


دانلود با سرعت بالا با برنامه  IDM


با اینترنت دانلود منیجر میتوانید به سرعت فایلها را دانلود کنید و در برخی مواقع سرعت دانلود را تا 5 برابر افزایش دهد که این ویژگی با الگوریتم خاص idm امکان پذیر است. هم اکنون نرم افزار internet download manager یا IDM پر استفاده ترین برنامه مدیریت دانلود برای ویندوز می باشد که دلایل زیر محبوبیت این برنامه را کاملا مشخص میکند:


مدیریت دانلود


هیچ چیز خسته کننده و اعصاب خوردکن تر از این نیست که وسط دانلود یک فایل حجیم مشکلی پیش بیاید و بارگیری قطع شد و مجبور باشید دوباره از اول برای دانلود اقدام کنید. IDM در آن واحد اجازه میدهد هر زمان خواستید فایل را استوپ کنید و بعد ادامه آن را دانلود کنید همچنین میتوانید دریافت فایلهایتان را برای ساعتهای خلوت یا زمانی که بسته شبانه دارید با این برنامه زمان بندی کنید و بعد از اتمام دانلود حتی سیستم را خاموش و اینترنت را قطع کند.


هماهنگی کامل با مرورگر


نرم افزار آی دی ام کاملا با مرورگر شما سینک میشود و هر صفحه وب را که مشاهده میکنید به طور خودکار فایلهای دانلودی آن را تشخیص میدهد و به سادگی اجازه دانلود آن را با IDM می دهد.


با دانلود IDM با کرک میتوانید به تمامی ویژگی هی این برنامه مدیریت دانلود محبوب دسترسی داشته باشید و بدون محدودیت زمانی از آن استفاده کنید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.