بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

راهنمای خرید کالای خواب با کیفیت

در شرایط اقتصادی امروز، جایی برای آزمون و خطا خرید کالای با کیفیت وجود ندارد. شما نمی توانید چندین بار برای کالاهای مختلف هزینه کنید تا در نهایت تجربه خرید درست را به دست آورید.


با توجه به شرایط، شما نمی توانید هزینه چند میلیونی برای کالای خواب پرداخت کنید و بعد از یکبار شستشو، شاهد بی رنگ و رو شدن و وا رفتن آن شوید .


با ما همراه باشید تا بگوییم که هنگام خرید روتختی و کالای خواب باید به چه نکاتی توجه کنید.


نکاتی مهم هنگام خرید روتختی 


46


کیفیت یک روتختی مناسب، به چند معیار بستگی دارد. روتختی مرغوب باید تنفس پذیر باشد، یعنی در ملحفه شما هوا باید دائما در جریان باشد تا مانع از عرق کردن شما شود. از طرفی دیگر در روتختی شما باید از الیاف مناسب و پارچه درجه یک استفاده شده باشد. در بسیاری از پارچه ها به دلیل وجود پلاستیک یا الیاف بی کیفیت، بعد از استفاده دچار خارش یا التهاب پوست می شوید. شما باید خوابی راحت داشته باشید که بخش عمده آن به کالای خوابی که شما استفاده می کنید ارتباط دارد.


از طرفی شما باید به طرح و رنگ روتختی خود دقت کافی داشته باشید. یکی از بخش های اصلی دکوراسیون اتاق خواب به روتختی مربوط است. رنگ های متنوع روتختی باعث می شود شما به راحتی بتوانید آن را با رنگ اتاق خواب خود ترکیب کنید و اتاق خوابی شیک و لاکچری بسازید .


لازم به ذکر است که باید به گارانتی کالا هنگام خرید دقت کنید. شما باید هنگام خرید روتختی باکیفیت، جهت اطمینان از کالا ضمانت نامه کتبی دریافت کنید.


برای مشاهده و خرید انواع مدلهای روتختی کلیک کنید


ویژگی های بالش باکیفیت


47


 


مورد بعدی که در خرید کالای خواب حائز اهمیت می باشد، بالش مناسب است. جدا از اینکه شما با بالش استاندارد و راحت خواب خوشی را تجربه می کنید، می توانید به سلامتی خود و آسیب نرسیدن به بدنتان کمک شایانی کنید. وقتی شما از بالش تنفس پذیر استفاده کنید، دیگر هنگام خواب دچار تعریق مو و گردن نمی شوید و حس بدی ندارید. امروزه بالش هایی روانه بازار شده اند که از جنس مموری فوم هستند و در آن ژل خنک کننده وجود دارد. یعنی دیگر نیازی به پشت و رو کردن بالش ندارید و در طول شبانه روز بالش شما خنک است.


از طرفی اگر شما از بالشی با ارتفاع زیاد یا کم استفاده کنید، دچار درد کمر و گردن می شوید. هنگام استفاده از بالش استاندارد ،بدن و سر شما باید در یک راستا قرار گرفته باشند و هنگام کج خوابیدن، بالش باید فضای بین شانه و سر شما را پر کند .


برای بررسی و خرید بالش کلیک کنید


اهمیت خرید از فروشگاه اینترنتی مطمئن


در زندگی امروزه، ما می توانیم حتی بدیهی ترین کالاهای مورد نیاز را به صورت اینترنتی تهیه کنیم تا در زمان و هزینه رفت و آمد برای خرید صرفه جویی کنیم. با توجه به اهمیت این موضوع، کسب و کار آنلاین بسیار پرطرفدار شده و ما باید در خرید اینترنتی خود سایت های فروشگاهی کاندید را بسنجیم تا به بهترین نحوه، کالای مورد نیاز را دریافت کنیم .


فروشگاه های اینترنتی جدا از مزیت های عالی که دارند، دارای مشکلات بزرگی هستند که ما را برای خرید منصرف می کنند. در وهله اول، اجناس را به شما به اسم کالای اورجینال و اصل می فروشند اما شما ضمانت نامه ای در قبال آن دریافت نمی کنید. یعنی شما صرفا به یک حرف اکتفا می کنید و نمی دانید که تا چه حد صحت دارد.


مشکل دیگری که در خرید از فروشگاه های اینترنتی وجود دارد، نحوه پرداخت آنهاست. در بسیاری از فروشگاه ها شما باید برای خرید تمام پول را به صورت آنلاین پرداخت کنید و امکان پرداخت درب منزل برای تمام شهرها وجود ندارد. در مرحله پرداخت شما دودل می شوید که شاید فروشگاهی که از آن خرید می کنید، جنس را به دست شما نرساند .


در ادامه ما می خواهیم به شما فروشگاه اینترنتی مطمئنی را معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید تمام کالای خواب مورد نیاز خود را تهیه کنید.


فروشگاه اینترنتی کالازم


 


Untitled-1


کالازم، یک فروشگاه اینترنتی با چندین سال سابقه درخشان است که شما می توانید از آن خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید. کالازم توانسته در حوزه های مختلفی عملکرد فوق العاده داشته باشد.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.