بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

رونمایی سرمد از اولین سامانه صدور آنلاین بیمه شخص ثالث با قابلیت دریافت همزمان کد یکتا

بیمه سرمد، از اولین و تنها سامانه صدور آنلاین بیمه شخص ثالث، با قابلیت دریافت همزمان کد یکتا رونمایی کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، یعقوب رشنوادی مدیرعامل این شرکت، در نشست سراسری مدیران و روسای شعب بیمه سرمد که در تهران برگزار شد، از اولین سامانه صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث با قابلیت صدور همزمان کد یکتا رونمایی کرد. این سامانه، اولین و تنها سامانه آنلاین صدور بیمه‌نامه شخص ثالث در کشور است که با همکاری بیمه سرمد و شرکت فناوران راه‌اندازی شده است.


با رونمایی از این سامانه منحصربه‌فرد، همه مشتریان می‌تواند پس از درخواست صدور بیمه‌نامه شخص ثالث و پرداخت وجه، به صورت آنلاین این بیمه‌نامه را به همراه کد یکتا دریافت کنند. سامانه صدور آنلاین بیمه شخص ثالث سرمد، به صورت آنلاین با سامانه سنهاب بیمه مرکزی در ارتباط است و مشتریان می‌توانند پس از صدور بیمه‌نامه، استعلام کد یکتای بیمه خود را از بیمه مرکزی دریافت کنند. این ویژگی، تفاوت بزرگ سامانه بیمه سرمد با سامانه‌های مشابه صنعت بیمه است که آن را از تمامی پلتفرم‌های موجود فروش بیمه شخص ثالث متمایز می‌کند و در واقع، لقب اولین و تنها سامانه آنلاین صدور آنلاین بیمه شخص ثالث را به خود اختصاص می‌دهد که کد یکتا را نیز پس از صدور بیمه‌نامه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.


این سامانه که از طریق وب اپلیکیشن بیمه سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir در اختیار تمامی مشتریان قرار گرفته، در تمامی پلتفرم‌های ویندوز، اندروید و آی‌او‌اس در دسترس است. 


 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.