بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

 الهامی: باخت برای آرمان گهر خوب بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: این باخت برای آرمان گهر خوب بود، چون در ادامه راه بهتر می‌تواند روی هدفش تمرکز کند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، ساکت الهامی پس از پیروزی مقابل آرمان گهر و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در کنفرانس خبری اظهار داشت: قبل از بازی باید در مورد کرمان صحبت کنم. نمی‌خواهم بگویم به قطب تبدیل می‌شود، بلکه تبدیل شده است. خیلی با شیب تندی جلو می‌رود و در آینده نزدیک فکر می‌کنم زنگ خطری برای کل کشور باشد و از تیم‌های مازندرانی و تبریزی و مشهدی عبور خواهد کرد و برای اصفهانی هم رقیب سرسختی خواهد بود. اگر بخواهیم بگوییم فقط پول دارند، اصلا چنین چیزی نیست و آنها به فوتبال کشور ما در حال کمک هستند.


وی در مورد بازی گفت: در جام حذفی هفته اول برای تیم‌های لیگ برتری خیلی سخت است، مخصوصا اینکه حریف تان تیم خوبی از لیگ دسته اولی باشد. حدس من این است که اگر شرایط کمک شان کند، آرمان گهر نیز وارد لیگ برتر خواهد شد. در اواخر مسابقه خیلی ما را اذیت کردند. از نظر  آب و هوایی هم استان کرمان با توجه به ارتفاعی که دارد تیم‌ها از دقیقه 70 به بعد کم می‌آوردند و ما هم مستثنی نبودیم.


سرمربی نساجی عنوان کرد: این باخت به نفع آنها شد، چون خیال شان در ادامه راه راحت شد و بهتر می‌توانند برای رسیدن به لیگ برتر تلاش کنند. از داوران جوان هم تشکر می‌کنم. هیچ کدام از آنها را نمی‌شناختم، اما همانطور که شرایط برای مربیان است باید برای داوران هم وجود داشته باشد و اعتماد کنیم. اگر فدراسیون فوتبال در این دوره نتواند اعتمادی بین مربیان و داوران به وجود بیاورد، دیگر در هیچ دوره ای نخواهد توانست.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.