بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

کاهش 50 درصدی روشنایی تابلوهای تبلیغاتی در پایتخت

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با نزدیک شدن به آغاز فصل زمستان و افزایش مصرف انرژی، به منظور کاهش بار شبکه توزیع برق شهر تهران و صرفه‌جویی در مصرف انرژی کشور، روشنایی تابلوها و سازه‌های تبلیغاتی شهر تهران به میزان 50 درصد کاسته شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از وزارت نیرو، “کامبیز ناظریان” با بیان اینکه با پیگیری‌های روابط عمومی این شرکت و برگزاری نشست‌های کارشناسی با سازمان زیباسازی شهرداری تهران و انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغات محیطی ایران، تمامی لامپ‌های تغذیه کننده تابلوهای تبلیغاتی با لامپ‌های فوق کم مصرف LED جایگزین شده است، افزود: گروه‌های ارزیاب روابط عمومی و مناطق 22 گانه توزیع برق تهران بزرگ در طول شبانه روز وظیفه بازدید میدانی از این سازه‌ها را بر عهده داشته تا اطمینان حاصل شود هیچ تابلویی در طول روز، روشن نبوده و در زمان تاریکی هوا نیز، حداکثر 50 درصد از چراغ‌های منصوبه این سازه‌ها روشن باشد.


وی تصریح کرد: به منظور اطمینان از خاموشی این سازه‌ها در طول روز، مقرر شده است تمامی تابلوها به سامانه‌های خودکار کنترل کننده بر اساس روشنایی روز، مجهز شود.


ناظریان همچنین از نصب کنتورهای هوشمند بر روی تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران خبر داد و گفت: با نصب این کنتورها، مصرف برق تابلوها در تمام ساعات شبانه روز از راه دور به صورت لحظه‌ای رصد خواهد شد.


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یادآور شد: اقدامات ذکر شده روی بخش اعظم تابلوهای شهر تهران اعمال شده و طی روزهای آتی، سایر سازه‌های تبلیغاتی باقی مانده نیز مشمول اصلاحات و تغییرات اشاره شده خواهند شد.


وی ضمن قدردانی از همراهی مسئولانه و همکاری قابل تقدیر سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شرکت‌های تبلیغاتی، تاکید کرد: بر اساس توافق انجام شده تمامی تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران از ساعت 24 تا 6 صبح نیز به صورت کامل خاموش خواهند شد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.