اطلاعات مقاله
عنوان رپورتاژ کسب درآمد از طریق تجهیزات لبنیاتی دکتر قشلاق
نکات درج

لطفا توضیحات زیر را در درج مقاله رعایت کنید!

سلام در صورت تایید نشدن 4 لینک ف لطفا هزینه لینک اضافی رو بفرمایید تا واریز بشه

بازار داغ و پرسود محصولات لبنی (شیر ، خامه ، کره و ...) باعث شده است تا در تمامی نقاط کشور و حتی در محیط های دورافتاده،  دکه یا مغازه های لبنیاتی وجود داشته باشد. با توجه به اینکه امروزه محصولات کارخانه ای مواد افزودنی و نگه دارنده در محصولات لبنی اضافه میکنند این عامل باعث میشود تا افراد به سمت محصولات سنتی و ارگانیک کشانده شوند.

در نظر داشته باشید که در این میان راه اندازی یک مغازه برای فروش محصولات لبنی میتواند بسیار پرسود باشد و همچنین روز به روز  کسب و کار رونق خارق العاده ای داشته باشد. پس با ما همراه باشید تا تجهیزاتی را برای شما معرفی کنیم که در مغازه های لبنیاتی میتواند در رونق درآمد تاثیر چشمگیری داشته باشد.

معرفی بهترین تولید کننده تجهیزات لبنیاتی در ایران

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق با سابقه ای نزدیک به 30 سال هموراه تلاش کرده که محصولات با کیفیت را تولید و روانه بازار نمائید. صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق در ایران به عنوان بهترین تولید کننده تجهیزات لبنیاتی شناخته شده و امروزه به عنوان بهترین صادر کننده تجهیزات لبنیاتی میباشد. تمامی محصولات تولید شده توسط دکتر قشلاق دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و به دلیل بهره مندی از خط تولید تمام اتوماتیک ، صفر تا صد تولید را به صورت کاملا مهندسی و استاندارد انجام میدهد.

تجهیزات اصلی و مورد نیاز برای شروع کسب و کار

هر کسب و کاری برای شروع مسلما نیاز به سرمایه ای میباشد. در نظر داشته باشید که در صورت داشتن سرمایه خوب و بهتر میتوانید تجهیزات مورد نیاز را با ظرفیت بالا خریداری نمائید. اما در غیر اینصورت به دلیل اینکه استارت کار را بزنید بهتر است که از تجهیزاتی استفاده کنید که ظرفیت تولید کمتری دارند اما به این نقطه هم توجه داشته باشید که اگر مغازه لبنیاتی شما در یک محیط کم جمعیت میباشد بهتر است که دستگاه هایی را استفاده نمائید که ظرفیت تولید پایینی دارند. ما در این بخش تصمیم داریم اصلی ترین تجهیزات راه اندازی فروشگاه لبنیاتی را برای شما معرفی نمائیم.

 

 

شیر دوش گاو

شاید با شنیدن اسم شیردوش گاو تعجب کنید که این دستگاه در یک مغازه لبناتی کارایی نداشته ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید خامه ، کره ، ماست  و... همگی نیازمند مواد اولیه مانند شیر دارند و اگر شما محیطی برای نگهداری چند عدد گاو داشته باشید میتوانید سود بسیار زیادی را بردارید زیرا در این صورت هزینه ای بابت خرید شیر پرداخت نخواهید کرد و مسلما سود باقی مانده نیز افزایش خواهد داشت. پیشنهاد ما به شما اجاره یا خرید یا محیط 100 متری و نگهداری 3 الی 4 گاو میباشد. اگر زمان کافی برای شیردوشی را ندارد میتواند با خرید یک دستگاه شیر دوش گاو این عمل را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

ظرفیت و تعداد واحد درقیمت شیردوش گاو تاثیر بسیار زیادی داشته و به همین دلیل میتوانید بر اساس میزان بودجه و سرمایه یک محصول بر اساس نیاز خود خریداری نمائید.

 

 

دستگاه شیرسردکن

شیر به دلیل اینکه اگر شرایط خوب و دمای مناسب برای نگهداری را نداشته باشد مسلما در کوتاه ترین زمان ممکن دچار خرابی شده و غیر قابل استفاده میباشد به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل باید حتما در مغازه های لبنیاتی یک دستگاه شیرسردکن وجود داشته باشد. امروزه قیمت شیرسردکن به صورت میانگین بین 10 الی 15 میلیون تومان میباشد و این قیمت نیز بر اساس ظرفیت و ویژگی ها متفاوت بوده و اگر  برای یک محیط کوچک اقدام به خرید نمائید بهتر است تا از یک محصولی با ظرفیت پایین استفاده نمائید و در چند سال آینده که میزان مشتریان افزایش پیدا کرد اقدام به تعویض یا خرید یک دستگاه شیرسردکن با ظرفیت بالا را نمائید.

 

دستگاه کره گیر

یکی از اصلی ترین دستگاه هایی که امروزه در تمامی خانه های مسکونی و حتی فروشگاه های لبنی وجود دارد دستگاه کره گیر میباشد. کره امروزه به عنوان لذیذ ترین صبحانه شناخته میشود و به دلیل اینکه محصولات بسته بندی کیفیت و طعم خوبی ندارند این عامل باعث میشود تا افراد زیادی به دنبال خریدن کره ارگانیک و خالص نمایند. کره به عنوان روغنی میباشد که برای سلامتی زیانی نداشته ولی اما با این حال هم نباید مقدار زیادی مصرف شود زیرا به دلیل داشتن کالری بالای میتواند به مرور زمان افزایش وزن برای فرد داشته باشد.

دستگاه کره گیر علاوه بر تولید کره میتواند دوغ خوشمزه که طعم ترش مانندی دارد را نیز تولید کند. یعنی با یک تیر دو نشان را میتوان با این دستگاه زد. در نظر داشته باشید که دستگاه های کره گیر هم در چندین ظرفیت و به صورت دو مدل تولید میشوند.

دستگاه خامه گیر

خوردن یک خامه ارگانیک با شیر تازه گاو یا گاومیش بسیار لذت بخش بوده و مسلما اگر علاقه مند به مصرف خامه باشید حتما تا الان این لذت را تجربه کرده اید. از این رو میتوان به این نتیجه دست یافت که تولید خامه ارگانیک میتواند سود بسیار زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد. یکی از آسان ترین روش هایی که میتواند در کمترین زمان ممکن خامه ارگانیک را تولید کرد دستگاه خامه گیر میباشد.

 

 

این مدل از دستگاه ها هم مانند سایر تجهیزات لبنیاتی در ظرفیت و مدل های متفاوتی بوده و همچنین به دو مدل دستی و برقی توسط صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق تولید و روانه بازار میشود.

نتیجه گیری

داشتن یک کسب و کار امروزه کار دشواری نبوده و با اختصاص دادن یک سرمایه با مبلغ پایین میتواند درآمد چندین برابر را به دست آورد. اما در نظر داشته باشید که دستیبابی به برخی از تجهیزات غیر ممکن بوده و برخی از افراد هم از این کار منصرف میشوند. یکی از بهترین ایده های کسب و کار در ایران راه اندازی و کسب درآمد از طریق محصولات و تجهیزات لبنی میباشد که در این مقاله به صورت کاملا تمامی موارد و تجهیزات لازمه را معرفی کردیم.