بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

دانلود قسمت 10 دهم سریال نیسان آبی [ قسمت 10 نیسان آبی ] کامل با ترافیک نیم بها

دانلود قسمت 10 سریال نیسان آبی قسمت ۱۰ دهم کامل و قانونی غیررایگان با کیفیت عالی، دانلود سریال نیسان آبی قسمت 10 دهم با ترافیک نیم بهاء در ادامه دریافت کنید.


به گزارش خبرگزاری سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از مجاز دانلود، سامانه رسمی و قانونی شبکه نمایش خانگی، سریال نیسان  که در ژانر کمدی و طنز است و به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. که قسمت دهم سریال نیسان آبی قسمت 10 روز چهارشنبه 01 دی 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود سریال نیسان آبی قسمت ۱۰ کامل و قانونی و غیر رایگان با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها دریافت کنید.


خلاصه داستان قسمت ۱۰ نیسان آبی


در قسمت قبل دیدیم که بهرام فاتح کتک خورد و رضا از گاوداری رفت. جمشید هم پیشنهاد رضا را جدی گرفت و تصمیم گرفت بی ام و را بفروشد… ولی اتفاقات به این سادگی ها هم پیش نرفتند. و دلارهای جمشید نیز دیده شد… و در قسمت 10 نیسان آبی خواهیم دید که دلار! سوال اصلی اینجاست که چه کسی آمار دلارِ جمشید را به دزدها داد؟؟!


=================


برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت 10 دهم روی لینک زیر کلیک کنید:


دانلود قسمت 10 سریال نیسان آبی


=================


22222


درباره سریال نیسان آبی


سریال به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد.  یکی از ویژگی‌های سریال نیسان آبی دوری از موقعیت‌های لوده و طنازی‌های صرف است. طراحی کاراکترها و حتی برخی موقعیت‌های داستانی «نیسان آبی» کاملا واقعی و مطابق با زندگی روزمره مخاطبان است و در مقاطعی این موقعیت‌ها رنگ‌وبوی ملودرام و گاهی تلخ هم به خود می‌گیرد.


بازیگران سریال نیسان آبی قسمت 10


در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.


بیوگرافی حسین یاری بازیگر سریال نیسان آبی


حسین یاری (زادهٔ ۱۶ دی ۱۳۴۶) بازیگر ایرانی سینما و تئاتر و تلویزیون است.


تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و بازنشسته بانک مرکزی می باشد که از 12 سالگی بازیگری را از تئاتر شروع کرد و تجربه حضور در واحد دوبله صدا و سیما را هم دارد


بصورت جدی سال 1358 وقتی 12 ساله بود با گروه تئاتری مسجد جواد ائمه به سرپرستی بهزاد بهزادپور با نمایش «گندم های خونین» بازیگری را شروع کرد


او در جشنواره های 14 و 18 فجر دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل و نقش مرد را دریافت کرده است. یاری با بازی سریال شب دهم به کارگردانی حسن فتحی که سال 80 پخش گردید توانست به خوبی شناخته شود و پس از آن در مجموعه زیادی به ایفای نقش پرداخت. وی در سال 71 ازدواج کرده است و حاصل این ازدواجش سه فرزند به نامهای سروش سارا و علی می باشد.


در سال ۱۳۶۲ برای نخستین بار بازیگری جلوی دوربین فیلم های ۱۶ میلیمتری «وارث» و «سرباز کوچک» را تجربه نمود. یاری با فیلم های دفاع مقدس شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. بازی حسین یاری در نقش حیدر خوش مرام در مجموعه «شب دهم» که نوروز ۱۳۸۱ و مقارن با ماه محرم از شبکه اول سیما پخش شد، او را به اوج محبوبیت و شهرت رساند.یاری در فیلم های سینمایی بسیاری همچون پدر آن دیگری، سعادت آباد، میم مثل مادر و مزار شریف حضور داشته است. همچنین توصیه می کنم برای دانلود قسمت 4 جوکر اینجا کلیک کنید.


نظرات کاربران در مورد قسمت 10 نیسان ابی


  • نمی دونم چرا احساس می کنم این سعید مشکوکه
  • نمونه نداره حسین یاری خوب خودشو تو این فیلم نشون داد
  • دو حالت داره یا کار سعید امار داده به دزدا یا کار صرافی
  • من می گم کار سعید چون اون آنقدر پول نداره که بی ام و رو بخره وگرنه تو ایران کفش فروشی نداشت
  • سریال خیلی خیلی خوبیه اما قسمتای اولش خنده دار تر بود
  • دزد به جمشید لحظه ای دزدی گفت با تو و ماشین کاری ندارم یعنی دقیقا میدونست طرفش کیه شک نکنید دزدا از طرف سعید بودند.
  • خیلی عالی پیشنهاد میکنم که ببینید حتما
  • فیلم درجه یک و عالی پیش بینی قسمت بعد دزدی یا کار سعیده یا بالشت خالی بود یا تو خواب بودن المتاجم مشکوکه خسروشاهسواری هم مشکوکه


امیدوارم از دانلود و تماشای قسمت 10 نیسان آبی لذت ببرید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.