بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

برگزاری ششمین کنگره علمی سیستم های نوین ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سالن همایش های صدا و سیما

مشاورحرفه ای برندینگ ، بازاریابی و فروش خاطرنشان کرد : بازار مالی امروز دنیا دیجیتال مارکتینگ است، مشتری های امروز ما می دانند قیمت هر کالایی چه میزان با ارزش است و قیمت دارد! بنابراین با این شرایط به روش گذشته نمی توان کار کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، ششمین کنگره علمی سیستم های نوین ایجاد اشتغال و کارآفرینی ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در سالن همایش های صدا و سیما با تمرکز و توجه به زنجیره ارزش تولید و هدایت تسهیلات در مسیر اشتغال پایدار برگزار شد.


شاخص منتخب شدن کارآفرینان در فضای مجازی، ایجاد اشتغال و کارآفرینی است


سیروس غفوریان فر، رئیس شورای سیاست گزاری ششمین کنگره علمی سیستم های نوین ایجاد اشتغال و کارآفرینی گفت: یکی از اهداف برگزاری این همایش معرفی کارآفرینانی بود که در شرایط سخت کرونایی توانسند در فضای مجازی  ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کنند.


وی افزود :  در ششمین دوره برگزاری این همایش تمرکز ما بر این نکته بود که در دوران رکود اقتصادی و کرونا مجموعه های تولیدی که توانستند به تجارت الکترونیک و کمتر شدن مراجعات حضوری و به توسعه فضای دیجیتال مارکتینگ کمک کنند معرفی کنیم. 


وی افزود: در یک بررسی 5 ماهه از 350 بنگاه اقتصادی در حوزه صنفی و صنعتی ارزیابی صورت گرفت موفق شدیم 100 واحد را به عنوان واحد موفق انتخاب و از آنان در این همایش تجلیل کنیم.


«ما همه کارها را به تنهایی می توانیم انجام دهیم» حقیقت مدیریت کشورماست


وحید کیا، مشاورحرفه ای برندینگ ، بازاریابی و فروش در ششمین کنگره علمی سیستم های نوین ایجاد اشتغال و کارآفرینی با بیان این مطلب که بعنوان فعال اقتصادی باید بدانیم جایگاهمان کجاست؟ گفت: مدیران عامل شرکت های اقتصادی  همواره باید به دنبال ایجاد فرصت هایی برای کسب و کار در بازار امروز جهانی باشند. یک کارآفرین باید راهکارها را بداند و اینکه چگونه می بایست بازار حرفه ای ایجاد کند و چگونه می توان در این شرایط اقتصادی خلق ثروث کنیم!


این متخصص خلق، بهبود و توسعه کسب و کار در ادامه افزود: اولین لطمه ای که اقتصاد ایران دیده است آن است که ما خودمان نمی توانیم همه چیز را در کشور تولید کنیم! و این ما را عقب رانده است ما از معدود کشورهایی که اعتقاد داریم خودمان می توانیم همه کارها را انجام دهیم!


کیا با تأکید براینکه این حقیقت تلخی است که مدیریت کشور ما به آن اعتقاد دارند و آن اینکه ما همه کارها را به تنهایی می توانیم انجام دهیم و ما نمی توانیم آغاز یادگیری است. متأسفانه بیشتر سازمان ها و نهادهای ما دوستانه اداره می شوند و در بهترین حالت کسانی در این سیستم های غلط استخدام می شوند که مدیران بالادست با آن ها چالشی نداشته و همسو باشند و مدیران ما به غلط دوست دارند کسانی را در سیستم های اداری جذب کنند که آنها را تأیید و تشویق کنند نه اینکه با نقطه نظرات آنها مخالفت داشته باشند.


وی با تأکید بر اینکه امروز دوران کسب درآمد و پول است، گفت : مهمترین رویکرد برای تحول اقتصادی در کشور ما این است که ما قبل از اینکه محصول جدیدی را وارد بازار کنیم اول بازار را مطالعه کنیم! چرا که بازار کاملا بی رحم است و بدون بررسی و مطالعه نمی توان وارد بازار امروز شد.


مشاورحرفه ای برندینگ ، بازاریابی و فروش  خاطرنشان کرد : بازار مالی امروز دنیا دیجیتال مارکتینگ است، مشتری های امروز ما  می دانند قیمت هر کالایی چه میزان با ارزش است و قیمت دارد! بنابراین با این شرایط به روش گذشته نمی توان کار کرد.


وی تأکید کرد : یکی از ضعف های بازاریابی ایرانی ها نداشتن هدف گذاری و تعیین اهداف است. برندهای اقتصادی باید بدانند مشتری هایشان چه میزان درآمد دارند؟ و اینکه برای کدام مشتری ها تبلیغ می کنند؟ در بازار امروز باید توجه داشت مشتری به دنبال چه کالایی است؟ هلندی ها معتقدند که کیفیت یک محصول را بازار تعیین می کند نه محصول! بنابراین باید بازار را خوب بشناسیم!


کیا با تأکید بر اینکه برندها در بازار امروز کشور باید در دسترس مشتری ها باشند، افزود: یکی از راههای بهبود کسب وکار آن است که هر شرکتی می بایست کارکنان خود را آموزش دهد چرا که پاشنه آشیل هر مجموعه اقتصادی پرسنل آموزش دیده آن هستند. برای رشد هر مجموعه اقتصادی کارکنان آن باید راضی باشند!


وی خاطرنشان کرد: در بازار امروز اقتصادی جهان باید راه فروش و پرداخت را برای مشتریان آسان کرد.مهمترین فاکتور ها برای یک مدیر عامل این است که چگونه از مشتریان پول بگیرد! برای رشد در بازار باید طرح نوشت!


بزرگترین فرصت اشتغالزایی کشور ما در دنیای امروزی دیجیتالی شدن است


شهریار شفیعی، مشاور مدیریت برندینگ و بازاریابی هم در این همایش با تأکید بر اینکه دارایی امروز افراد ذهن مخاطب است، گفت : در عصر جدید دیجیتال در موضوع اشتغال و کارآفرینی قدرت برندها امروز به سمت دیجیتالی شدن رفته است و بزرگترین فرصت اشتغالزایی کشور ما در دنیای امروزی دیجیتالی شدن است.


وی با تأکید بر اینکه خاک کشورها و شرایط جغرافیایی آنها نشان دهنده عظمتشان است و در دنیای امروز عظمت یک کشور به قدرت تولیدش است، گفت : کشور ایران از سال 2000 میلیادی «22 سال پیش» کار برندسازی را آغاز کرده است، سال 2008 میلادی در دوران ریاست جمهوری اوباما تمام سهام دنیا ضرر داد و فرو ریخت این اعداد و رشد جهانی نشان می دهد که هر روز فرصت رشد کشور ایران در این بازار جهانی مشکل تر می شود و دیگر امکان رسیدن ممکن نیست!


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.