بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

مخالفت اسپانیایی‌ها با درخواست پناهندگی؛ باپیری در آستانه بازگشت به ایران

بانوی ملی پوش هندبال موفق به اخذ پناهندگی از دولت اسپانیا نشد.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، تیم ملی هندبال بانوان ایران برای حضور در مسابقات جهانی به اسپانیا سفر کرده بود و در جریان این مسابقات اتفاق عجیبی در اردوی تیم رخ داد که آن ناپدید شدن کاپیتان آن بود.


هفته گذشته بود که اعلام شد شقایق باپیری ملی پوش هندبال زنان ایران هتل تیم ملی ایران را ترک کرده است. از همان ساعاتی که خبر مربوط به ناپدید شدن باپیری و غیبتش در تمرینات و عدم پاسخگویی به تماس مسئولان کادرفنی در رسانه‌ها منتشر شد، سرو صدای زیادی ایجاد شد و صحبت‌هایی در مورد انگیزه پناهندگی وی مطرح شد.


او بعد از 24 ساعت در مصاحبه‌ای با تایید شایعات اعلام کرد که قصدش از این اقدام پناهندگی بوده است. بازیکن ملی پوش هندبال گفته بود سالم است و تنها برای پیشرفت در ورزش پناهنده می شود


اما حالا بعد از گذشت چند روز خبر رسید که دولت اسپانیا به این ورزشکار ایرانی پناهندگی نداده است و با درخواست وی مخالفت کرده است.


حال این بانوی هندبالیست باید به ایران برگردد و باپیری با رایزنی صالحی امیری در حال بازگشت به کشور است. شقایق باپیری بعداز ۴ بازیکن کامرونی، پنجمین هندبالیست حاضر در رقابت‌های قهرمانی جهان بود که می‌خواست پناهنده شود اما نتوانست از اسپانیا پناهندگی بگیرد و به ایران بر می‌گردد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.