بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

بیشترین درخواست های کلاس خصوصی برای کدام درس ها است؟


کلاس معلم خصوصی یکی از بهترین شیوه‌های آموزش و تدریس دروس است. کلاس خصوصی برای همه درس‌ها و مقاطع از ابتدایی تا دانشگاه موثر است. والدین برای فرزند خود، دانش‌‌‌‌‌آموزان و دانشجویان و زبان‌آموزان در هر سن و مقطعی از تحصیلات که باشند می‌توانند برای خود معلمی مناسب انتخاب کنند. سایت تدریس خصوصی استادبانک یکی از سایت‌های معتبر انتخاب معلم خصوصی است که طیف وسیعی از مردم برای درخواست معلم خصوصی و رفع نیازهای آموزشی خود به آن مراجعه می‌کنند. به دلیل اهمیت معلم خصوصی و همچنین بزرگ بودن شبکه تدریس خصوصی استادبانک، ما برآن شدیم که در این محتوا راجع به پرکاربردترین درس‌هایی که تقاضا برای گرفتن معلم خصوصی در آن‌ درس زیاد بوده را معرفی کنیم. پس این محتوا را از دست ندهید.


بیشترین درخواست کلاس خصوصی، متعلق به معلم خصوصی ریاضی است


دور از ذهن نیست که درس ریاضی، بیشترین درخواست را برای گرفتن معلم خصوصی داشته است. ریاضی به دلیل گستردگی و تنوع مباحث، دانش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آموزان و دانشجویان را از ابتدایی‌ترین مقاطع تا سطح دانشگاه به چالش می‌کشد. دانش‌آموز فرقی نمی‌کند که چه رشته‌ای را برای ادامه تحصیل انتخاب کند، ریاضی درسی است که همواره از اول ابتدایی تا مقطع متوسطه و دانشگاه همراه او خواهد بود. بنابراین ریاضی یکی از مهم‌ترین درس‌های دوران تحصیل است و با آمار بیشتر از 12 هزار درخواست برای معلم خصوصی در استادبانک، به بیشترین درس برای درخواست معلم خصوصی تبدیل شده است. ریاضی نهم نیز با حدود 1800 درخواست کلاس خصوصی، بیشترین تقاضا را بین مقاطع مختلف ریاضی داشته است.


معلم خصوصی زبان انگلیسی، جایگاه دوم برای درخواست معلم خصوصی در استادبانک


تقاضا برای یادگیری زبان انگلیسی به دلایل مختلفی زیاد است. به قصد مهاجرت و برای خروج از کشور، برای آمادگی در آزمون آیلتس و آزمون تافل، برای ورود به موسسات و شرکت‌های خارجی، برای مصاحبه‌های شغلی و همچنین برای یادگیری و تجربه زبانی جدید و خیلی دلایل دیگر، درخواست و تقاضا برای معلم خصوصی زبان انگلیسی بسیار بالا رفته است. بنابراین به دلیل اهمیت یادگیری زبان انگلیسی، تقاضا برای کلاس خصوصی زبان بالا رفته و در استادبانک نزدیک به 1600 درخواست در کمتر از یک‌سال داشته است.


فارسی، یکی دیگر از درس‌های پرتقاضا  برای گرفتن معلم خصوصی


شاید برای شما کمی عجیب باشد که درس فارسی هم جزو درس‌های پرتقاضا برای گرفتن معلم خصوصی ابتدایی است. در سایت تدریس خصوصی استادبانک تقاضا برای گرفتن معلم خصوصی ابتدایی به خصوص فارسی بسیار بالا رفته است و این تقاضا بالا، نشانه اهمیت ویژه والدین برای یادگیری اصولی گفتار و نوشتار فرزندشان از پایه است. نمایش عدد 1300 تقاضا برای معلم خصوصی در چند ماه گذشته صحت توجه ویژه به درس فارسی ابتدایی بین والدین را نشان می‌دهد.


معادلات دیفرانسیل، آمار و احتمالات دانشگاه، بیشترین درخواست معلم خصوصی در دروس دانشگاهی


از دروس دانشگاهی، بیشترین درخواستی که از استادبانک می‌شود، متعلق به درس آمار و احتمالات و معادلات دیفرانسیل است. تعداد بالای درخواست برای این درس در دانشگاه نشان می‌دهد که دانشجویان نیز نیازمند کمک از استاد خصوصی هستند تا طی کردن روند یادگیری برای آن‌ها ساده‌تر شود. دروس دانشگاهی در چند ماه گذشته، نزدیک به 1300 درخواست برای کلاس خصوصی داشته‌اند که آمار و احتمالات پرتقاضا‌ترین درس دانشگاهی بوده است.


75557


تقاضای بالا برای گرفتن معلم خصوصی شیمی


رویکرد دانش‌آموزان در درس شیمی کاملا متفاوت از درس‌های دیگر است. شیمی به دلیل ماهیت و ساختاری که دارد باعث یادگیری عمیق برخی از دانش‌‌‌آموزان شده و سردرگمی برخی از دانش‌اموزان را نیز به همراه دارد. به دلیل تلفیق مباحث حفظی با مباحث مفهومی، شیمی برای خیلی از دانش‌آموزان دشوار شده است. چون اکثراً روش صحیح مطالعه درس شیمی را نمی‌دانند و همین عدم آگاهی باعث سردرگمی و در نهایت عدم یادگیری درست این درس شده است. به همین دلیل تقاضا برای گرفتن معلم خصوصی شیمی بالا رفته و در چند ماه گذشته در همه مقاطع تحصیلی استادبانک، حدود 2300 درخواست برای معلم خصوصی شیمی شده است.


بالا بودن تقاضا برای گرفتن معلم خصوصی در درس علوم تجربی متوسطه اول


شاید برای شما تعجب‌آور باشد که درس علوم تجربی برای خیلی از دانش‌آموزان دشوار است. اما طبق گزارش استادبانک، یکی از پرتقاضاترین کلاس‌های خصوصی متعلق به درس علوم تجربی متوسطه اول است. یکی از دلایل این تقاضای بالا مربوط به مفاهیم و ساختار کتاب است. وجود مفاهیم علمی و شهودی در مباحث کتاب و همچنین درک تمرینات آن و انجام آزمایشات خواسته شده در سرتاسر کتاب، باعث شده که یادگیری برای خیلی از دانش‌آموزان سخت شود. طبق آمار استادبانک، کلاس معلم خصوصی برای علوم تجربی با عددی نزدیک به 1400، جزوه درس‌های پرتقاضا در این مجموعه شده است.


تدریس خصوصی فیزیک، درسی که اکثر دانش‌آموزان در آن مشکل دارند


درس فیزیک عجیب دانش‌آموزان را یاد ریاضی و مباحث پیچیده‌اش می‌اندازد. چون ساختار و ماهیت فیزیک همانند ریاضی به گونه‌ای دسته‌بندی شده است که دانش‌آموزان را در هر مبحث به چالش می‌کشد. فیزیک درسی است که تقاضا برای گرفتن معلم خصوصی در این درس همیشه بالا بوده و طبق آمار مجموعه استادبانک، در کمتر از یک‌سال گشته حدود 2700 درخواست معلم خصوصی برای این درس ثبت شده است.


در کنار درس‌های نام‌برده، در سایر مقاطع و دروس نیز درخواست برای معلم خصوصی زیاد است. می‌توانید با ورود به سایت استادبانک به نشانی www.ostadbank.com در هر درسی که در آن مشکلات شدیدی داشته و حسابی شما را به چالش کشیده، معلم خصوصی مورد نظر خود را پیدا کنید.


6766767


بهترین معلم خصوصی برای ابتدایی تا دانشگاه در سامانه استادبانک


طبق معرفی استادبانک ، این مجموعه به فکر ایجاد بهترین شرایط آموزش و تحصیل برای همه دانش‌آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی بوده است. شما اگر والدین یک کودک دبستانی هستید، می‌توانید بهترین معلم ابتدایی را در استادبانک پیدا کنید. یا اگر دانش‌آموز مقطع متوسطه یا دانشجو هستید، می‌توانید با سرچ عبارت معلم خصوصی استادبانک در گوگل و ورود به صفحه اصلی استادبانک با توجه به نیاز درسی‌تان، معلم مورد نظر خود را جستجو نمایید.


استادبانک از این جهت می‌تواند مرجع مناسبی برای انتخاب معلم خصوصی شما باشد که برترین اساتید را در مجموعه خود بعد از بررسی و سنجش فراوان، جذب می‌کند، قیمت‌گذاری جلسات کاملاً شفاف بوده و براساس توانایی‌ها و صلاحیت‌های مدرس خصوصی تعیین می‌شود. به دلیل تنوع قیمتی هر دانش‌‌‌‌آموز و دانشجویی می‌تواند با بودجه مدنظر خود معلم مورد نظرش را انتخاب کند. علاوه بر این، به دلیل قرار دادن دو نوع تدریس آنلاین و تدریس حضوری، دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز می‌توانند براساس محدودیت‌های خود و معیارهایشان، نوع تدریس و نوع برگزاری کلاس را هم انتخاب نمایند.


استادبانک مزایا و امکانات دیگری نیز برای اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز قرار داده است. از قرار دادن مقالات علمی، تخصصی، انگیزشی و آموزشی در مجلات خود تا فعال کردن اپلیکیشن آموزشی استادبانک که شامل دوره‌های مختلف نمونه سوالات، دانلود گام به گام، دانلود کتب درسی و سایر خدمات آموزشی است. بنابراین می‌توانید با ورود به صفحه استادبانک به آدرس www.ostadank.com  و با سرچ معلم و درس مورد نظر و یا با شماره‌گیری 02191005343، جهت درخواست معلم خصوصی مورد نظر خود اقدام کنید. تیم پشتیبانی استادبانک به صورت رایگان جهت راهنمایی و مشاوره به شما از 9 صبح تا 11 شب فعال و در دسترس هستند.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.