بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

عبدولی: اگر من هم هر روز پایه ثابت مسافرت و مسابقه بودم از همه تمجید و تشکر می‌کردم!

قهرمان اسبق کشتی فرنگی ایران در واکنش به حمایت و صحبت های امروز رسول جزینی از محمد بنا در صفحه مجازی‌اش سکوت را شکست و واکنش نشان داد.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سعید عبدُوَلی کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی است که مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۱ و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ را کسب کرده‌است.عبدولی در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۱ در وزن ۶۶ کیلوگرم توانست نهمین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی را کسب کند و همچنین سهمیه ورود به بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ را نیز بدست آورد.


در حاشیه مصاحبه امروز رسول جزینی مربی سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در حمایت از محمد بنا و عملکردشان در تیم ملی، قهرمان اسبق کشتی فرنگی کشورمان سکوت را شکست و پیرو صحبت‌های جزینی سعید عبدولی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی گفت: بعضی از مربیان ثابت از مسافرت های خارجی تیم ملی میان و بعد میگن بنای کشتی ایران را ویران نکنیم! آره استاد شما راست می‌گی با این گرونی و بی پولی اگر من هم هر روز پایه ثابت مسافرت و مسابقه بودم از همه تمجید و تشکر می‌کردم! وجود بنا باعث باران الهی در کشتی می‌شود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.