بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

سازمان عقیدتی سیاسی ظرفیت ساخت مجموعه‌ای انسان‌ساز در تراز انقلاب اسلامی را داراست

سرتیپ پاسدار فرحی گفت: مجموعه صنعت دفاعی همواره نیازمند وجود انسان های با کیفیت بالاست و سازمان عقیدتی سیاسی ظرفیت ساخت مجموعه ای انسان ساز در تراز انقلاب اسلامی را داراست.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سردار سرتیپ سید مهدی فرحی جاشین وزیر دفاع در این مراسم که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان دفتر اشراف فرماندهی معظم کل قوا و روسای ادارات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه در دنیا سازمان را به عنوان یک موجود زنده تعبیر می کنند و با آن تطبیق می دهند اظهار داشت: سازمان زنده به معنای سازمان اثر بخش است که دارای مغز ( مجموعه پژوهشی ) بوده و تحول و نوآوری از مولفه ی اصلی آن است.


جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه نیروهای انسانی در سازمان ها سرمایه هایی هستند که  نقش قلب انسان را ایفا می کنند افزود: به هر میزان که این قلب بتپد و بهتر کار کند، سازمان بهره وری بهتری خواهد داشت.


وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نقش مهمی در تحول نیروی انسانی دارد و کارکرد این سازمان و اثر بخشی آن بر قلوب آحاد کارکنان و بدنه ی صنعت دفاعی اجتناب ناپذیر است.


سردار فرحی با اشاره به اینکه مدیران غالباً بر مسائل و بهره‌وری‌های مادی سازمان‌ها تمرکز دارند، گفت: در نیروهای مسلح نیازمند قلب های مطمئن، پر از اعتماد و باور الهی هستیم و به واسطه وجود سازمان مکتبی عقیدتی سیاسی این مهم محقق خواهد شد؛ چرا که صریحا با قلب و باورهای معنوی و درونی کارکنان سروکار دارد.


جانشین وزیر دفاع با بیان رشادت های بی نظیر رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس گفت: محدودیت ها و کمبود امکانات هیچ گاه باعث عقب نشینی رزمندگان نشد؛ چرا که قلب های آنان آماده، مطمئن و سرشار از ایمان بود.


وی در همین زمینه افزود: ایستادگی، مقاومت، ایثار، سلحشوری، پیشرفت و … در سایه قلب مطمئن به بار می‌نشیند و باور معنوی است که پای را محکم و قدم ها را استوار می سازد.


سردار فرحی با بیان اینکه در طول این سالها بیشترین تحریم ها متوجه نیروهای مسلح بوده است گفت: با توجه به همین شرایط، پیشرفت ها و دستاوردهای گوناگون دفاعی حاصل شده است و این به دلیل روحیه، تفکر ،نگاه جهادی و فرهنگ بسیجی آحاد نیروهای مسلح بوده است.


سرتیپ فرحی تصریح کرد: مجموعه صنعت دفاعی  همواره نیازمند وجود انسان های با کیفیت بالا است و سازمان عقیدتی سیاسی ظرفیت ساخت مجموعه ای انسان ساز در تراز انقلاب اسلامی را داراست.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.