شهر مشهد، به عنوان مهم‌ترین قطب گردشگری مذهبی ایران و دومین شهر مذهبی جهان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود. شهر مشهد، علاوه بر حضور بارگاه مطهر علی ابن موسی الرضا(ع)، جاذبه‌های طبیعی و‌گردشگری بسیاری از جمله چالیدره، آرامگاه فردوسی، پارک‌های متنوع و مراکز خرید با قیمت‌های مقطوع دارد. هتل‌های مجلل و پنج ستاره، در شهر مشهد از تنوع خوبی برخوردار هستند. اگر قصد تجربه سفری لوکس و اقامت در هتل‌های  پنج ستاره مشهد را دارید و تنوع هتل های مشهد کار انتخاب را برای شما کمی سخت کرده، این مقاله را بخوانید. در این مطلب، شما را با دو مورد از بهترین هتل‌های لوکس مشهد، آشنا کرده‌ایم.

اقامت در مرتفع‌ترین هتل ایران را تجربه کنید

هتل درویشی مشهد ، یکی از هتل‌های 5 ستاره در کشور است که لقب مرتفع‌ترین هتل ایران را دارد. این هتل 25 طبقه، در خیابان امام رضای مشهد واقع شده که یکی از بهترین دسترسی‌ها را به حرم امام رضا دارد. در ساخت نماها و به طور کلی معماری این هتل مجلل و با شکوه، از سبک معماری هشت ملیت جهان الهام گرفته شده که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در ساختمان هتل درویشی 6 رستوران مختلف با نام‌های ستوران روف گاردن، سالن صبحانه ارغوان، رستوران فست فود فیروزه، رستوران آتریوم، رستوران مراکشی، رستوران باربیکیو وجود دارد که با هر سلیقه‌ای غذایی که داشته باشید، این رستوران‌ها آماده سرو غذا با کیفیت بین‌المللی برای شما هستند.

اقامت در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های خاورمیانه، در مشهد

هتل قصر طلایی مشهد ، یکی از لوکس‌‌ترین هتل‌های خاورمیانه است که در بین مسافران و گردشگران محبوبیت بالایی دارد. علاوه بر اینکه این هتل، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود، عنوان بزرگترین لابی در بین هتل‌های ایران را هم از آن خود کرده است. اتاق‌های این هتل، از تنوع بی‌نظیری برخوردار بوده و پاسخ گوی تمام سلیقه‌ها هستند، از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان به دبل آتریوم، لاکچری، پانوراما، لاکچری کانکت، لندسکیپ و پرزیدنت سوییت، پرنسس رویال، آپارتمان رویال، امپریال سوییت، سنیور سوییت و … اشاره کرد.

در ساختمان این هتل 20 طبقه، 8 رستوران لوکس با غذاهای متنوع ایرانی و بین‌المللی وجود دارد.

رزرو هتل‌های لوکس مشهد را از طریق چه وب سایتی انجام بدهیم؟

یکی از بهترین وب ‌سایت‌هایی که می‌توانید از آن برای رزرو و انتخاب بهترین هتل‌های مشهد استفاده کنید، وب سایت اسنپ تریپ است. در اسنپ تریپ می‌توانید لیست هتل‌های مشهد را ببینید و اطلاعات جامع و کاملی درباره موقعیت جغرافیایی هر هتل به دست بیاورید، امکانات و خدمات هتل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و نظر مسافرهای دیگری را که در هر هتل اقامت داشته‌اند بخوانید.

پایان رپورتاژ آگهی

این محتوا یک رپورتاژ تبلیغاتی میباشد و ایرانیان نیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد