آموزش میکاپ از جمله دوره های آموزشی در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه است که مشتاقان زیادی را به سمت خود جلب می کند. گروهی از افراد به دلیل علاقه و گروهی دیگر نیز به جهت کسب درآمد وارد این رشته می شوند. از آنجا که آموزش میکاپ جزو آموزش های پایه آرایشگری است، بسیاری از افراد تمایل دارند پس از اتمام این دوره ها سالن زیبایی خود را تاسیس کنند. اما سوال اصلی این است که آیا صرفا با داشتن مدرک میکاپ می توان آرایشگاه زنانه تاسیس کرد. برای یافتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

  آیا با مدرک میکاپ می توانم آرایشگاه زنانه تاسیس کنم؟

دوره آموزش میکاپ محدود به آرایش صورت است. به این معنی که شما در این دوره با انواع فرم صورت، انواع پوست، انواع لوازم آرایش و نحوه استفاده از آن ها، کانتور صورت، آرایش چشم، آرایش لب و … آشنا می شوید. پس از پایان دوره آموزش میکاپ، شما مهارت و تخصص لازم برای آرایش و گریم هر نوع و پوست و هر فرم صورت را بدست خواهید آورد.همانطور که اشاره شد، رشته میکاپ به طور تخصصی فقط آرایش چهره را پوشش می دهد. بنابراین نمی توان با مدرک آن برای تاسیس سالن زیبایی اقدام کنید. زیرا برای تاسیس آرایشگاه زنانه نیاز است که شما علاوه بر تسلط بر آرایش چهره، به موارد دیگری مثل کوتاهی مو، اصلاح ابرو، رنگ و مش و … نیز مسلط باشید.

برای تاسیس آرایشگاه زنانه چه مدرکی لازم است؟

 تاسیس سالن های زیبایی قوانینی دارد که باید از آن ها آگاهی کامل داشته باشید. یکی از این قوانین این است که تنها با یادگیری دوره هایی مانند آموزش میکاپ، کوتاهی مو و غیره نمی توان سالن زیبایی تاسیس کرد. برای اینکه شما بتوانید یک سالن زیبایی افتتاح کنید، لازم است دوره آرایش و پیرایش را پشت سرگذاشته و مدرک آن را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت نمایید. در این دوره مهارت های هفت گانه به شما آموزش داده می شود. این مهارت ها شامل کوتاهی مو، میکاپ، شینیون، اصلاح و ابرو، پاکسازی پوست، رنگ و مش، و مانیکور است.

 معرفی برخی رشته های مهم در حوزه آرایشگری

 اگر قصد دارید یک سالن زیبایی برای خود افتتاح کنید، بهتر است که علاوه بر مدرک آرایش و پیرایش، برخی رشته های مهم و پرطرفدار دیگر را نیز یاد بگیرید. برخی از این رشته ها عبارتند از:

رشته بافت مو

رسیدگی به موها از دیگر مواردی است که در سالن های آرایشی زنانه بسیار درخواست می شود. در همین راستا آموزش بافت مو می تواند برای شما مفید باشد و نیازهای مشتری های شما را برآورده سازد. یادگیری تکنیک های بافت و آشنایی با انواع مدل های موجود می تواند باعث رونق کسب و کار شما شود.

 اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یکی از رشته هایی است که در میان خانم ها بسیار پرطرفدار است. این روش زیبایی می تواند به کسانی که مژه های کم پشت، کوتاه، و بی حالتی دارند کمک کند و آن ها را به مژه های دلخواه خود برساند. بنابراین یادگیری و اخذ مدرک این رشته نیز می توانند به افزایش درآمد شما کمک کند.

کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از پردرآمدترین رشته های آرایشگری محسوب می شود. شما با پشت سر گذاشتن این دوره آموزشی در یک آموزشگاه حرفه ای می توانید انواع روش کاشت ناخن را یاد بگیرید و مدرک معتبر آن را دریافت کنید. یادگیری کاشت ناخن می تواند تاثیر زیادی بر میزان درآمد و محبوبیت سالن ارایشگری شما داشته باشد.

 معرفی آموزشگاه آرایشگری دترلند

همانگونه که عنوان شد، تنها با پشت سر گذاشتن دوره آموزش میکاپ نمی توانید سالن زیبایی خود را تاسیس کنید و حتما باید مدرک فنی و حرفه ای رشته آرایش و پیرایش را داشته باشید. اما همواره بخاطر داشته باشید که این دوره آمزوشی را در آموزشگاه های آرایشگری معتبر پشت سر بگذارید. در همین راستا، آموزشگاه دترلند یکی از آموزشگاه هایی است که می تواند تمام نکات مهم این دوره را بر اساس سرفصل های آموزشی فنی و حرفه ای به شما ارائه دهد. بنابراین پس از شرکت در دوره های این آموزشگاه می توانید انتظار داشته باشید که به سادگی بتوانید مدارک مربوطه را دریافت کنید. از دیگر ویژگی های آموزشگاه دترلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش پرمخاطب ترین رشته های آرایشگری نزد اساتید حرفه ای و با سابقه
  • آموزش دروس و مهارت ها بر اساس سرفصل های امتحانی سازمان فنی و حرفه ای
  • آموزش به کمک ابزار و مواد آرایشی مناسب برای دستیابی به بالاترین کیفیت آموزش
  • به دست آوردن آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های عملی و تئوری سازمان فنی و حرفه ای
  • امکان تمرین و رفع اشکال در طول دوره های آموزشی
  • امکان یادگیری و آموزش فیلد های اجباری و مهم برای اخذ جواز افتتاح سالن

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com    اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی

این محتوا یک رپورتاژ تبلیغاتی میباشد و ایرانیان نیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد