زمانی که برای گرمایش ساختمان پیکیجی خریداری می‌‌کنیم، بسته به نوع و برند می‌توانید مدت‌ها از خدمات پس از فروش آن مطمئن باشیم. خدماتی مانند: نصب، تعمیر پیکیج، سرویس سالیانه و… در واقع تا زمانی که کارت گارنتی‌مان اعتبار دارد، خدمات همیشه در دسترس به نظر می‌رسد. اما با پایان مدت ضمانت پکیج، دردسر‌های ما شروع می‌شود. عمدتا به راحتی نمی‌تواند از شرکت فروشنده خدمات دریافت کرد و از سوی دیگر، پیدا کردن تعمیرکار کاربلد که به سرعت به کمک‌مان بیاید سخت است. تاسیسات VIP تهران در زمینه‌ی تعمیر انواع پکیج پیشگام و متخصص است. در این نوشته مروری مختصر بر فعالیت‌های تخصصی تاسیسات VIP تهران در زمینه‌ی تعمیر پکیج خواهیم داشت.

چه زمانی باید برای سرویس یا تعمیر پیکج اقدام کرد؟

برای افزایش کارایی و عمر پکیج باید حداقل دوبار در سال مطابق با وضعیت آب‌ و هوایی، سرویس شوند؛ یکی در ابتدای فصل گرم و دیگری در ابتدای سرد. در جریان سرویس پکیج موارد مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد مانند بررسی نشتی، رسوب‌گیری در قسمت‌های مختلف، بررسی اتصالات،  شلنگ‌ها و فیلترها و در آخر بررسی میزان کارایی و گرمادهی دستگاه.

سرویس منظم و به موقع می‌تواند از نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری کند. با این حال برخی مواقع علاوه‌ بر سرویس منظم دستگاه نیاز به خدمات تعمیری پیدا می‌کنید. برای مثال ممکن است پیکج شما با تاخیر زیاد آب را گرم کند،  یا اصلا آب یا رادیاتورها را گرم نکند، ‌ممکن است بر اثر ضربه یا تغییر ناگهان فشار آب دچار نشتی شود، یا با افزایش یا کاهش ناگهانی فشار آب مواجه شوید. در این زمان باید از خدمات تعمیر پکیج استفاده کنید، تا مشکل در اسرع وقت حل شود.

خدمات تعمیر پکیج در تاسیسات VIP تهران

شرکت تاسیسات VIP تهران با بیش از 10 سال سابقه‌ی کار حرفه‌ای، از مجرب‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات تعمیر و نگهداری انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی ساختمان در برندهای مختلف محسوب می‌شود.

ویژگی‌ برجسته‌ی تاسیسات وی‌آی‌پی تهران، ارائه‌ی خدمات توسط کادر مجرد، آموزش دیده و متخصص در سریع‌ترین زمان ممکن است. ارائه‌ی امور خدماتی مختلف در زمینه‌ی نصب،  سرویس منظم و تعمیر پیکج، رادیاتور در ساختمان‌های مسکونی و اداری و صنعتی توسط تاسیسات VIP تهران صورت می‌گیرد.

نکته‌ی حائز اهمیت در مورد شرکت، ثبت درخواست و پیگری آن به صورت آنلاین و مجازی ا‌ست. می‌توان ادعا کرد تاسیسات وی‌آی‌پی تهران نه تنها از پیشگامان تکنولوزی بلکه از موفق‌ترین شرکت‌های ارائه‌ی خدمات اینترنتی محسوب می‌شود.

تعمیر انواع پکیج در تاسیسات VIP تهران

اتفاق شایعی برای کسانی که به خدمات تعمیر و نگهداری پکیج نیاز دارند این است که شرکت‌ها مختلف معمولا تعداد محدودی از برندهای موجود در بازار را پشتیبانی می‌کنند. به همین دلیل پیدا کردن تعمیرکار مجرب آشنا با هر نوع پکیجی کار دشواری است. شرکت تاسیسات وی‌آی‌پی تهران با وجود نمایندگی‌های بی‌شمار در سطح تهران، تخصص لازم برای نصب، سرویس و تعمیر مدل‌های مختلف پکبج را داراست. در ادامه به این برندهای اشاره خواهیم کرد.

تعمیر پکیج لورچ در تهران

شرکت لورچ یکی از برندهای قدیمی و پرقدرت تولید تاسیسات خانگی در ایران محسوب می‌شود که سال‌هاست با به‌روزرسانی فرآیندهای تولیدی، جایگاه ویژه‌ای در بازار رقابتی ایران دارد. تداوم استفاده از سیستم‌های گرمایشی لورچ، تاسیسات VIP تهران را بر آن داشته که به منظور ارتقاء سطح خدمات‌دهی، تعمیر پکیج لورچ در تهران میتوانید از طریق لینک زیر به صورت مستقیم وارد شده و اطلاعات کامل و سفارش تعمیر پکیج را ثبت کنید. ( https://tasisatviptehran.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d9%84%d9%88%d8%b1%da%86-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86 )

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

ایران‌رادیاتور یکی از قدرتمندترین و متداول‌ترین برندهای پیکج موجود در بازار ایران است. به همین دلیل تمرکز بالا و تخصص ویژه‌ای برای تعمیر پکیج ایران‌رادیاتور در شرکت تاسیسات VIP تهران در نظر گرفته شده است.

تعمیر پکیج بوش

پکیج بوش، ‌به عنوان یک برند آلمانی اعتماد بسیاری ایرانیان را به خود جلب کرده و این روزها موارد فروش و نصب این نوع پکیج افزایش یافته است. به همین دلیل تاسیسات تهران برای بهبود خدمات‌دهی به مشتریان متخصصان مجربی در زمینه‌ی تعمیر پکیج بوش جذب کرده تا به بهترین شکل پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

تعمیر پکیج فرولی در تهران

فرولی برند ایتالیایی است که بخشی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است. ارائه‌ی خدمات تعمیر پکیج فرولی در تهران  به صورت تخصصی در کمترین زمان توسط تاسیسات وی‌آی‌پی‌ تهران انجام می‌پذیرد. میتوانید از طریق لینک زیر به صورت مستقیم وارد شده و اطلاعات کامل و سفارش تعمیر پکیج را ثبت کنید. ( https://tasisatviptehran.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%b1%d9%88%d9%84%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86 )

تعمیر پکیج بوتان

بوتان برند پرسابقه‌ای در زمینه‌ی تولید و فروش انواع پکیج‌های دیواری در ایران محسوب‌ می‌شود. برای داشتن مجموعه‌ی کاملی در زمینه‌ی پکیج، ‌نمی‌شود از ارائه‌ی خدمات تعمیر پکیج بوتان چشم پوشید. می‌توانیم ادعا کنیم بهترین متخصصان را در زمینه‌ی نصب و تعمیر انواع پکیج بوتان در اختیار داریم.

تعمیر پکیج ایساتیس

شرکت گرماآفرین ایساتیس، نامی جدید در تولید و فروش انواع پکیج محسوب می‌شود؛ با این حال به سرعت خود را به عنوان برندی قابل اعتماد در جامعه معرفی کرد. به همین دلیل شرکت تاسیسات تهران برای تکمیل کادر تخصصی خود، دوره‌های آموزشی ویژه‌ای را برای کادر متخص خود در نظر گرفته تا بتواند بهترین خدمات را در زمینه‌ی تعمیر پکیج ایستاتیس ارائه‌ کند.

تعمیر پکیج ویزمن

ویزمن نیز مانند بوش یک برند آلمانی محسوب می‌شود که در ایران نیز بسیار پرکاربرد و متداول است. برای تاسیسات VIP تهران این موضوع از اهمیت بالایی برخودار است. ارائه‌ی تخصصی خدمات تعمیر پکیج ویزمن توسط تعمیرکاران مجرب و آموزش‌دیده‌ی ما در اسرع وقت انجام می‌پذیرد.

تعمیر پکیج مرکوری در تهران

برند ایتالیایی مرکوری از برندهای شناخته‌ شده‌ی تجهیزات گرمایشی در جهان محسوب می‌شود ‌که در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است؛  به همین دلیل در مجموعه‌ی تخصصی تاسیسات تهران خدمات تعمیر پکیج مرکوری در تهران در بالاترین سطح به مشتریان عرضه‌ می‌شود.میتوانید از طریق لینک زیر به صورت مستقیم وارد شده و اطلاعات کامل و سفارش تعمیر پکیج را ثبت کنید ( https://tasisatviptehran.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d9%85%d8%b1%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86 )

معرفی خدمات تعمیر پکیج تاسیسات vip تهران

شرکت تاسیسات VIP در زمینه‌ی نصب، ‌نگهداری و تعمیر پکیج خدمات مختلفی ارائه‌ می‌کند که به شرح زیر هستند:

    • نصب و راه‌اندازی پکیج
    • سرویس کامل پکیج
    • هواگیری پکیج
  • حل مشکل صدا دادن پکیج
  • رفع مشکل فشار آب
  • رفع نشت آب از پکیج
  • حل مشکل گرم نشدن آب

جمع بندی و نتیجه گیری

شرکت تاسیسات VIP تهران علاوه بر برندهایی که در بالا اشاره کردیم در زمینه‌ی نصب، تعمیر و نگهداری برندهای دیگر پکیج‌ نظیر آریستون، تاچی، بویلر و گلدایران نیاز فعالیت دارد. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت جهت افزایش راندمان ارائه‌ی خدمات تعمیر پکیج، نمایندگی‌های فعالی در نقاط مختلف تهران دارد، تا به این وسیله در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. در واقع، امکان ثبت درخواست اینترنتی، شماره‌های پشتیبانی،  پیگیری سریع، متخصصان زبده، پاسخگویی بالا و قیمت‌های مطلوب، نقطه‌ی اتکای شرکت تاسیسات ‌VIP تهران در تداوم خدمات‌دهی به مشتریان است. در صورت نیاز می توانید با ما تماس بگیرید 09108496155 – 02144925683

پایان رپورتاژ آگهی

این محتوا یک رپورتاژ تبلیغاتی میباشد و ایرانیان نیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد