بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

سالرنیتانا در خطر اخراج از سری آ

باشگاه سالرنیتانا طی 10 روز آینده باید خریدار جدیدی پیدا کند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) تایید کرد که آخرین مهلت سالرنیتانا برای یافتن خریدار جدید 31 دسامبر است، در غیر این صورت از اول ژانویه این باشگاه از سری آ اخراج می‌شود!


باشگاه‌های سری آ به اتفاق آرا به تعویق مهلت تعیین مالکیت جدید تا ژوئن رای داده بودند تا سالرنیتانا بتواند تمام فصل را در مسابقات شرکت کند. با این حال، تصمیم نهایی با فدراسیون است و آن‌ها از تسلیم شدن به قوانین موجود خودداری می‌کنند.


سالرنیتانا زمانی که در ماه مه از سری B به سری A صعود کرد، می‌دانست که باید مالک جدیدی پیدا کند، زیرا کلودیو لوتیتو، مالک فعلی، در حال حاضر رئیس باشگاه لاتزیو است. این خلاف قوانین است که یک شخص یا شرکت دو باشگاه را در یک بخش در ایتالیا اداره کند.


علیرغم تعویق چندین باره مهلت برای شروع مسابقات این فصل، سالرنیتانا هیچ پیشنهاد مناسبی برای خرید ندارد. گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: اگر تا 10 روز آینده خریدار جدیدی پیدا نکنند، سالرنیتانا از اول ژانویه از سری آ خارج خواهد شد. من امیدوارم که سالرنیتانا یک خریدار جدید در 10 روز آینده پیدا کند و متقاعد هستم که این امکان وجود دارد. احترام من برای شهر سالرنو و هواداران تیم همچنان پابرجاست و من این را از زمانی که برای اولین بار در ماه مه این موضوع را مطرح کردم، نشان دادم.


او ادامه داد: در اینجا چیزی درست نیست و برطرف کردن آن بر عهده متولیان است. من می توانم به یک شهر بزرگ امید بدهم، اما نمی‌توانم قولی بدهم. من به سادگی مسیری را که از ابتدا در آن بوده‌ایم حفظ می‌کنم.


اگر سالرنیتانا از سری آ حذف شود، به این معنی است که نیم فصل دوم تنها با 19 باشگاه برگزار می‌شود. تمام نتایج سالرنیتانا تاکنون از جدول حذف خواهد شد، که نباید تفاوت زیادی ایجاد کند، زیرا آن‌ها تنها 8 امتیاز در 18 بازی کسب کرده‌اند. کاملاً ممکن است سالرنیتانا آخرین بازی فصل خود را در سری آ انجام داده باشد، زیرا سفر برنامه ریزی شده آن‌ها به اودینزه در عصر روز گذشته پس از شیوع کرونا در اردوی این تیم لغو شد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.