بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

اعتراض کلوپ به داور جدال با تاتنهام؛ چه مشکلی با من داری؟

سرمربی لیورپول پس از تساوی مقابل تاتنهام به داور بازی حمله کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، یورگن کلوپ پس از تساوی دو بر دو لیورپول در خانه تاتنهام، به پل تیرنی، داور مسابقه تاخت. او گفت هری کین ممکن بود پای اندی رابرتسون را بشکند و فوتبال نیاز به داوران بی‌طرف دارد.


کین که اولین گل فصل خود در لیگ برتر را در این بازی زد، در یک صحنه خطای شدیدی روی پای رابرتسون انجام داد ولی داور به کارت زرد اکتفا کرد. این بازی علاوه بر خطای کین، صحنه‌های جنجالی دیگری هم داشت و کلوپ بر این باور است که همه اتفاقات بد به ضرر تیم او رقم خورده است.


مربی لیورپول گفت: «اگر دو تصمیم کلیدی در نیمه اول گرفته می‌شد، نتیجه کاملا متفاوت می‌شد.» او پس از سوت پایان، به‌سرعت به سمت داور رفت و به نظر می‌رسد که به او گفت: «من هیچ مشکلی با هیچ داوری ندارم. فقط با تو مشکل دارم.»


کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: «من واقعاً نمی‌دانم که مشکلشان با من چیست. راستش هیچ ایده‌ای ندارم. من که با آنها مشکلی ندارم؛ فقط نیاز به داوری بی‌طرف داریم که اوضاع را درست قضاوت کند و نظر شخصی خود را دخالت ندهد.»


او درباره خطای کین روی رابرتسون گفت: «این کار او قطعا کارت قرمز داشت. اگر پای اندی روی زمین مانده بود، قطعا می‌شکست.»


مربی لیورپول به دلیل اعتراض به تیرنی کارت زرد گرفت. او همچنین اعتقاد داشت که در نیمه اول، داور پنالتی امرسون روی دیوگو ژوتا را نگرفته است: «آقای تیرنی به من گفت که تصور کرده ژوتا به صورت عمدی حرکتش را متوقف کرده و می‌خواسته که امرسون با سرعتی که دارد با او برخورد کند. اگر صحنه را مجددا تماشا کنید به این نتیجه می‌رسید که این برداشت او فقط برای خودش است! این پنالتی آشکاری بود اما به نظر او آشکار نبود. عجب!»


کریس کاوانا، مسئول VAR (کمک داور ویدیویی)، به تیرنی گفت که خطای رابرتسون روی امرسون را بررسی کند. این خطا منجر به اخراج مدافع لیورپول شد. کلوپ به مسئول VAR هم حمله کرد: «بله، شما می‌توانید در آن صحنه کارت قرمز بدهید. این کار او خیلی هوشمندانه نبود و خودش هم این را می‌داند. رابرتسون پسر خوبی است اما کمی اعصابش خرد شده بود اما این نشان می‌دهد که VAR در جریان بازی حضور داشت، چون پیش از آن فکر می‌کردیم که مسئول VAR به اتاقش نیامده است! تیرنی دو تصمیم اشتباه و یک تصمیم درست گرفت و هر سه هم علیه ما بود.»


اما خشم کلوپ تنها از داور مسابقه نبود. او به این هم اشاره کرد که در اتاق کنفرانس تاتنهام، خبری از ضدعفونی‌کننده دست نبوده است. چندی پیش، بحران ویروس کرونا، باشگاه تاتنهام را فرا گرفته بود و دیدارهای آنها برابر رن، برایتون و لستر به همین دلیل لغو و به زمان دیگری موکول شد. زمین تمرینی آنها هم برای مدتی بسته شد.


تست کرونای دست کم 9 نفر از بازیکنان تیم اصلی و چندین نفر از کادر فنی آنتونیو کونته مثبت شد؛ و البته بحران ویروس کرونا لیگ برتر را فرا گرفته است.


مربی لیورپول هم خواستار آن شده که تاتنهام موضوع ابتلا به این بیماری را جدی‌تر بگیرد. او زمانی که روی صندلی خود نشست، نگاهی به اطراف انداخت و سپس گفت: «من واقعاً فکر می‌کنم که یک ضدعفونی‌کننده دست باید در این اتاق بگذارند. صادقانه می‌گویم که به نظرم این کار خوبی است. می‌دانید، شما 13 مبتلا به ویروس کرونا داشته‌اید. من هم باید دستم را روی این صندلی بگذارم.»


باشگاه لیورپول هم درگیر ویروس کرونا بوده است. تیاگو آلکانتارا چهارمین بازیکن این تیم است که به این بیماری مبتلا می‌شود و به همین دلیل او در بازی با تاتنهام حضور نداشت. البته نتیجه تست او مشکوک بود اما در هر حال او اجازه بازی را پیدا نکرد.


لیورپول همچنین ویرجیل فن‌دایک، فابینیو و کرتیس جونز را هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشت. از 10 بازی لیگ برتر در این هفته، شش دیدار به دلیل مشکلات مربوط به ویروس کرونا لغو شدند.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.