بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

برای ورود شرکت‌های خارجی به نهضت ملی مسکن به نتیجه قطعی نرسیدیم/ کارگر و مصالح ساختمانی وارد نمی‌شود

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی با تاکید براینکه هنوز برای ورود شرکت‌های خارجی به این پروژه به نتیجه قطعی نرسیدیم گفت: حتما با ورود تکنولوژی‌های جدید قیمت کاهش پیدا می‌کند اما هنوز محاسباتی نداشتیم که قیمت ساخت نهضت ملی مسکن با ورود تکنولوژی جدید و صنعتی سازی به چقدر می‌رسد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، رستم قاسمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، درباره ورود شرکت‌های خارجی به پروژه نهضت ملی مسکن برای کاهش قیمت تمام شده اظهار داشت: به طور قطع با استفاده از صنعتی سازی و تکنولوژی های جدید سرعت ساخت پروژه بالا می‌رود و در این صورت قیمت پایین می‌آید.


وی ادامه داد:وقتی زمان ساخت را به کمتر از ۶ ماه برسانیم قیمت ساخت کمتر می‌شود.


وزیر راه و شهرسازی با تاکید براینکه هنوز برای ورود شرکت‌های خارجی به این پروژه به نتیجه قطعی نرسیدم گفت: حتما با ورود تکنولوژی های جدید قیمت کاهش پیدا میکند اما هنوز محاسباتی نداشتیم که قیمت ساخت نهضت ملی مسکن با ورود تکنولوژی جدید و صنعتی سازی به چقدر می رسد.  


وی افزود: تاکید می کنم قرار نیست کارگر، مصالح ساختمانی ، مهندس و نیروی انسانی از خارج وارد کنیم و تنها بحث مورد مذاکره درباره ورود تکنولوژی صنعتی سازی است.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.