بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

دانلود قسمت دهم سریال نیسان آبی [ قسمت 10 نیسان آبی ] :100% کامل

دانلود قسمت دهم سریال نیسان آبی قسمت 10 دهم ۱۰ کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 10 نیسان آبی با کیفیت عالی بپردازید.


به گزارش خبرگزاری سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از  سایت مجاز دانلود ، مرجع رسمی و دانلود قانونی فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی ، سریال نیسان آبی قسمت 10 دهم ۱۰ روز چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید دانلود قسمت 10 نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی با کیفیت عالی و لینک مستقیم و کامل قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها دریافت کنید.


************************


برای دانلود  قسمت 10 سریال نیسان آبی قسمت هشتم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.


دانلود سریال نیسان آبی قسمت 10 دهم


************************


 


خلاصه داستان قسمت دهم سریال نیسان آبی


در قسمت قبل دیدیم که دلارها دزدیده شده، کی دزدیده؟ سوال اصلی اینجاست که چه کسی آمار دلارِ جمشید را به دزدها داد؟؟!


222222


نظر برخی کاربران در مورد قسمت ۱۰ نیسان آبی


  • فکر کنم کار داماده باشه که دلار ها به دزدا گفته که برن براش بیارن
  • عالیه دزدیدن دلار ها کار رفقای دوماد جمشید بوده یعنی سعید
  • بنظرم کار سعید نیست چون از اول عاشق دختر خرمالو بود یا خواب بودن یا بالشت خالی بود.
  • کار داماد سعید هستش به دزدا گفته که برن دلار هارو برن واسش بیارن
  • یا رضا و پری حسودی کردن و پولا رو برداشتن یا نامزد عاطفه
  • یکی از بهترین سریالای ایرانی که دیدم
  • من هم از فیلم نیسان آبی خیلی خیلی خوشم اومده نیسان آبی فیلم قشنگ و باحالیه و هم فیلم خنده داری
  • فیلم خیلی خوبیه امیدوارم قسمت هاش ادامه پیدا کنه


بازیگران سریال نیسان آبی قسمت 10


در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند. توصیه می کنم جهت دانلود قسمت 4 چهارم سریال جوکر روی متن آبی رنگ کلیک کنید.


بیوگرافی غلامرضا نیکخواه بازیگر سریال نیسان آبی


غلامرضا نیکخواه (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۲۷، بوشهر) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او دانش‌آموختهٔ رشته علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۶۷ با یک نقشِ کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد. وی با بازی در سریال‌های طنز همچون «نوروز ۷۲»، «پرواز ۵۷»، «جنگ ۷۷» و «مرد هزارچهره»،«قهوه‌ی تلخ» به شهرت رسید.


کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ در 5 سالگی و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در 27 سالگی در سال ۱۳۶۷ با یک نقش کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد. او بعد از چندین سال زندگی در بوشهر، برای تحصیل به تهران مهاجرت کرد.


حقوق ما در ابتدا زیاد نبود مثلا برای 2 ماه کار در نوروز 72، تنها 20 هزار تومان گرفتیم. برای این که بتوانم از عهده مخارج زندگی بربیایم مجبور شدم به کار اولم یعنی بازرگانی برگردم.


بعد از چند سال دوری از بازیگری در سال 81 با سریال مرد هزار چهره در نقش کوتاهی به این عرصه بازگشتم.


غلامرضا نیکخواه متاهل است و یک دختر بنام نیلوفر دارد، دخترش راه پدر را پیش گرفته و نقش های گذرا و کوتاهی را نیز بازی کرده است البته او ورزش والیبال رو نیز بصورت حرفه ای دنبال می کند.


در سال 1345 با نقش آفرینی در تئاتر پا به عرصه هنر گذاشت. حضور در تلویزیون را از سال 1367 با یک نقش کوتاه آغاز کرد. با حضور در مجموعه های نوروز ۷۲، پرواز ۵۷ و جنگ ۷۷ به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد. فعالیت سینمایی را سال 1388 با فیلم سینمایی طهران تهران تجربه کرد. نیکخواه سابقه حضور در آثار بسیاری از جمله سریال های چای نت، دنگ و فنگ روزگار، آقا و خانم سنگی، مرد دوهزارچهره، بزنگاه، مرد هزارچهره، به همین سادگی، فیلم های سینمایی رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل و مجموعه های نمایش خانگی عطسه، شوخی کردم، ویلای من، قهوه تلخ و جیران (اختصاصی فیلیمو) را دارد.


مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی سریال نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت 10 نیسان آبی قسمت ۱۰ دهم دعوت می کند و آرزومندیم که از تماشای آن لذت ببرید.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.