بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

تاکید معاون استاندار تهران بر تحقق کامل دولت الکترونیک

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بر تحقق کامل دولت الکترونیک تاکید کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمدمهدی کاظمی در نشست صمیمی با کارکنان معاونت توسعه با اشاره به اینکه این جلسات با هدف دیدار صمیمانه با همکاران استانداری پیش‌بینی شده، اظهار داشت: خدمت به مردم فرصت مغتنمی در جمهوری اسلامی ایران است که چه در جایگاه کارشناس و چه در جایگاه مدیریتی باید به این امر توجه کنیم.

وی ادامه داد: حوزه معاونت توسعه بیشترین ارتباط و تعامل را با همکاران دارند از اینرو با حفظ کرامت انسانی، برنامه‌ریزی در این خصوص انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌رو عنوان کرد: اصلاح فرایندها برای تسهیل در ارائه خدمات از نکات کلیدی است که هم خدمت را موثر می سازد و هم هزینه های سازمان را کاهش می‌دهد.

کاظمی سپس گفت: زمینه‌سازی برای تحقق کامل دولت الکترونیک از مهم ترین برنامه های دیگر است که در بودجه ۱۴۰۱ نیز اعتبار قابل توجهی برای آن پیش‌بینی شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اجرای نظام مدیریت عملکرد و زمینه‌سازی برای بودجه ریزی عملیاتی نیز در برنامه ریزی این معاونت مورد توجه ویژه است.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.