بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

پیام تبریک وزیر کشور به سردار اشتری با تصویب طرح جامع

وزیر کشور در پیامی تصویب طرح جامع ساختار و سازمان جدید فرماندهی کل انتظامی کشور را به سردار اشتری تبریک گفت.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ متن پیام به این شرح است:


سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری


فرمانده محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران


سلام علیکم


تصویب سند ارزشمند طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی حضرت امام خامنه ای فرماندهی معظم کل قوا “مدظله العالی” را به آن فرماندهی محترم و آحاد کارکنان خدوم و مدیران و فرماندهان انتظامی سراسر کشور تبریک عرض می نمایم.


امید است با استعانت از درگاه حضرت حق و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و بهره مندی از رهنمودهای داهیانه امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” بتوانیم در راستای تحقق انتظارات معظم له و برقراری نظم و امنیت پایدار اطمینان بخش و مردم پایه در اقصی نقاط کشور ایفای نقش نموده و توامان گام های موثری را در پاسداری از دستاوردهای گران قدر انقلاب اسلامی پردازیم.


همچنین بستر بهره مندی از ظرفیت های وزارت کشور و حوزه جانشینی فرماندهی کل نیروهای مسلح در ناجا در لبیک به فرامین فرماندهی معظم کل قوا “مدظله العالی” و اجرای بهینه این تحول ساختاری مهیا می باشد.


در خاتمه توفیقات روزافزون جناب عالی و کلیه کارکنان جان برکف انتظامی کشور را تحت عنایات حضرت بقیه الاعظم (عج) و رهبری های داهیانه امام خامنه ای عزیز از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.


احمد وحیدی


جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ناجا و وزیر کشور


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.