بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

بلادی: مطمئنم بازی قشنگی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت/ امیدوارم بتوانیم شگفتی خلق کنیم

سرمربی نود ارومیه در مورد تقابل با پرسپولیس صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، میلاد بلادی در نشست خبری پیش از دیدار ویستا توربین مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی فردا برای ما و بازیکنانمان بازی مهمی است. چون پرسپولیس عنوان دار است. در جام حذفی همیشه حرف برای گفتن داشته، شاید بتوانیم در این بازی از خیلی بازیکنان جوانمان که در این مدت در لیگ یک هم بازی نکردند استفاده کنیم تا خودی نشان بدهند و آینده‌شان در بازی فردا رقم بخورد.


وی افزود: امیدوارم بازی خیلی خوبی باشد. در این چند روز تیم ما جو مثبتی داشته، بحث تکنیک و تاکتیک تیمی یک طرف، بحث روحی روانی و انگیزشی بازیکنان ما خیلی مهم بود. در این چند روز خیلی کار کردم. امیدوارم فردا بازی طوری باشد که همه از دیدن آن لذت ببرند.


سرمربی ویستا در مورد اینکه چه چیزی به این تیم کمک می کند تا نتیجه خوبی بگیرد، گفت: باشگاه ما از سال97 تاسیس شد. در این مدت به غیر از امسال، تیم ما از فقط صعود کرده، یعنی از لیگ سه به لیگ دو و از لیگ دو به لیگ یک آمدیم. باشگاه ما یک مجموعه و شرکت دانش بنیان است. مدیریت توانمندی داریم. به خاطر همین شاکله لیگ سه را نگه داشتیم. برایمان فرقی نداشت. با همان بازیکنان به لیگ دو رفتیم و الان هم در لیگ کی بازی می کنیم. فوتبال ایران فقط و فقط اعتماد به نفس است و لباس است که می تواند به بازیکنان اعتماد به نفس بدهد.


وی افزود: در این دو سه سال توانستیم این را به بازیکنانمان یاد بدهیم که فرقی بین بازیکنان ایرانی در هیچ لیگی نیست. فقط اعتماد به نفس و رنگ لباس است که جایگاه تیم ها را مشخص می کند. امیدوارم انگیزه کافی را از لحاظ فنی به بازیکنان داده باشیم که بازی قابل قبولی مقابل پرسپولیس داشته باشند. امیدوارم بتوانیم شگفتی خلق کنیم همانطور که سال های پیش خلق شد. امیدوارم بازیکنانم همانطور که توانستند فعل خواستن را صرف کنند، فردا هم بتوانند بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند. مطمئنا بازی با نتیجه صفر-صفر شروع می‌شود و در مستطیل سبز نتیجه بعدی رقم می‌خورد.


سرمربی ویستا توربین در خصوص اینکه چقدر خوشبین به خلق شگفتی در جام حذفی است، گفت: سال97 وقتی باشگاه تاسیس شد تقریبا اولین سرمربی خودم بودم که به لیگ دو صعود کردیم. از آن موقع تا الان فقط با تیم های بزرگ بازی کردیم. البته زمان فرشاد پیوس که من مقطعی در لیگ دو نبودم با پرسپولیس هم بازی کردیم. با استقلال و دیگر تیم های بزرگ بازی کردیم. این بازی اولمان نیست که مقابل چنین تیمی قرار می گیریم. بازیکنان ما به بازی با تیم های بزرگ عادت دارند البته رسمی نبوده است. فردا اولین بازی رسمی ما است. مطمئنم بازی قشنگی می شود. بیشتر بازیکنان ما شاید ازلحاظ قیمتی اندازه تیم هایی که خرج کردند نباشند اما مطمئنا فردا امیدواریم بازیکنانمان بتوانند خواسته‌هایی که داریم را در زمین اجرا کنند. و این در فوتبال کشور مشخص شود که دراعتماد به نفس سطح را تعیین می کند. امیدوارم فردا از لحاظ انگیزشی بازدهی خیلی خوبی داشته باشیم و بازی خیلی خوبی برگزار شود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.