بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

بهاری: کمبود تجربه مانع از پیروزی تیم ما شد/ به تیم حریف تبریک می‌گویم

مربی تیم نود ارومیه از شکست تیمش مقابل استقلال صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، یحیی بهاری در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: تیم استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشند. همانطور که دیروز هم گفتم درست است که ما کم بضاعت است اما این نوید را داده بودیم که حریف راحتی نخواهیم بود. به تیم نود ارومیه افتخار میکنم که مقابل لایک میلیاردی استقلال تهران از شرف و غیرت فوتبال آذربایجان حمایت کردند. بازی سختی بود و میشد که برنده باشیم ولی از نظر تجربه کم آوردیم. در نیمه اول طبیعی بود چون بچه ها با فشار و استرس آشنا نبودند برنامه ریزی داشتیم روند به نفع ما می‌شد. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و به گل رسیدیم و مهمترین نکته برای ما این بود که تا دقیقه ۸۸ بازی را کنترل کردیم. به تیم حریف تبریک می‌گویم.


وی افزود: برای تیم نود ارومیه دلم می سوزد. به ما گیر دادند که من مدیرعامل هستم یا مربی. چرا با آبرو و حیثیت یک تیم شهرستانی اینطور بازی می‌کنیم. ما به دنبال خدمت هستیم. فرقی ندارد مربی یا مدیرعامل. به این خاطر ناراحتم ولی مهم نیست. سعی میکنیم به لیگ یک برگردیم و در کنار تراکتور آذربایجان، تراکتور دوم را تشکیل بدهیم و نوید بخش روزهای خوبی برای فوتبال آذربایجان بدهیم.


بهاری هنگام ترک سالن نشست خبری خطاب به خبرنگاران گفت: امیدوارن که مشکل فوتبال ما الان حل شده باشد که دنبال این بودند که چرا کت و شلوار میپوشم یا مدیرعامل هستم یا مربی. امیدوارم که این مشکلات حل شود.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.