بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

نکونام: شاگردان بنگر در نیم ساعت اول ما را غافلگیر کردند/نیازی به قوچان نژاد نداریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شاگردان بنگر در نیم ساعت اول ما را غافلگیر کردند.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، جواد نکونام پس از برتری فولاد مقابل شهرداری نوشهر در جام حذفی اظهار داشت:‌ به بنگر برای داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. کیفیت خوبی دارند و فوتبال بازی کردند و جسور بودند. در نیم ساعت اول توانستند بازی را کنترل کنند و ما را غافلگیر کردند. تیمی که ساخته اند با برنامه است و امیدوارم نتایج خوبی بگیرند.


وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که جام حذفی دارد، شما یک بازی و یک فرصت دارید. هیچ بازی آسان نیست و این را به بازیکنان هم گفته ام که حق اشتباه در جام حذفی نداریم و هر مسابقه حکم فینال را برای ما دارد.


سرمربی فولاد در مورد اینکه جلسه ای با پاتوسی داشتید، گفت: من همه  بازیکنانم را دوست دارم و می‌خواهم پیشرفت کنند. چند روز قبل با او صحبت کردم و امروز هم خیلی خوب بازی کرد و گل زد. شرایطش خوب است و به عنوان یک بازیکن کلیدی هم من و هم باشگاه از وی راضی هستیم.  


 نکونام در مورد نفرات جانشین تیمش عنوان کرد: در تیم ما ذخیره و فیکس معنی ندارد و همه فیکس و همه ذخیره هستند. سعی می‌کنیم همه را آماده نگهداریم و دیدید امروز هم نفرات جایگزین خیلی خوب بازی کردند. اشتباهات جزئی بود، اما از عملکرد آنها راضی هستم. بازی را خوب کنترل کردیم و سه گل هم زدیم. بازی پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و از این موضوع واقعا خوشحالم. نگاه ما به جوانان مثبت است. به عنوان مثال احمد جلالی را دوست داشتیم از اول مسابقه بازی دهیم، اما یک مقدار سرما خوردگی داشت. امین حزباوی هم جزو جوانان آینده دار فوتبال است و باید از او مراقبت کنیم که این هم وظیفه منِ سرمربی است. 


 


وی در مورد داوری گفت: صحنه خاصی وجود نداشت و هر دو تیم فوتبال بازی می‌کردند. 


سرمربی فولاد در مورد اینکه قوچان نژاد را جذب می‌کنید یا خیر، اظهار داشت: زمانی که به فولاد اضافه شدم با او صحبتی داشتم، اما اعلام کرد که علاقه ای به بازی کردن ندارد. الان هم نیازی به او نداریم، چون جوانان خوبی در اختیارمان است. 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.