بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

سوارز خطاب به سیمئونه: تو یک احمق هستی

مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید از تعویض زودهنگام در بازی با سویا به شدت خشمگین شد و حمله کلامی تندی به سرمربی تیمش داشت.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای اتلتکیو مادرید در واکنش به تعویض زودهنگام در دیدار مقابل سویا به سرمربی تیمش حمله کلامی انجام داد.


این بازیکن اروگوئه ای در دقیقه 11 نیمه دوم در شکست مقابل سویا زمین را ترک کرد و با رسیدن به نیمکت تعویضی، دوربین ها او را در حال توهین به مربی شکار کردند.


اتلتیکو مادرید بار دیگر برای سومین بازی در لالیگا مغلوب شد و این بار با نتیجه 2-1 مقابل سویا شکست خورد، اما این دیدار مشکلات بیشتری را برای این تیم وجود آورد چرا که مهاجم اروگوئه‌ای در حال توهین به سرمربی شکار شد.


لوئیز سوارز پس از اینکه دیگو سیمئونه تصمیم به تعویض او گرفت و همه چیز توسط دوربین ها ضبط شد، در صحنه ای جنجالی با توهین شدید به دیگو سیمئونه حمله کرد.


بازیکن اروگوئه ای در دقیقه 11 بازی در حالی که بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید زمین را ترک کرد و ماتئوس کانیا برزیلی به جای او وارد زمین شد. با این حال مهاجم عصبانی اتلتکیو از تصمیم سرمربی آرژانتینی راضی نبود و با رسیدن به نیمکت این موضوع را اعلام کرد.


سوارز در حالی که به نیمکت نزدیک می شد، همانطور که در دوربین‌ها مشهود بود، فریاد زد: “احمق …، همیشه همین طور هستی” و این صحبت‌ها با لحنی فراتر از خشم مطرح شد.


اگرچه واکنش سوارز در دنیای فوتبال بی سابقه نیست، زیرا بازیکنان زیادی وجود دارند که هر بار که زمین را قبل از انتظارشان ترک می کنند به این شکل عمل می کنند، اما این بازیکن اروگوئه ای با بهترین شرایط خود فاصله زیادی دارد و هفت بازی اخیر موفق به گلزنی نشده است . آخرین گل زنی او در 7 نوامبر در تساوی 3-3 مقابل والنسیا بود.


پایان خبر

حجم ویدئو: 1.24M
|
زمان ویدئو: 00:00:13

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.