کمپرسور‌ها یکی از مهم‌ترین لوازم و تجهیزات مورد استفاده در صنایع مختلف است. علاوه بر آن که این دستگاه دارای انواع مختلفی بوده و باید دید که کدام یک از آن‌ها بهترین کارایی را برای شما دارند، باید برای خرید بهترین کمپرسور به موارد دیگری نیز توجه کنید. کمپرسورها دارای قطعات مختلفی هستند که هر کدام از آن‌ها در افزایش کیفیت دستگاه نقش بسیار زیادی دارند و برای آن که بهترین و بیشترین نتیجه را از کمپرسور گرفت باید از قطعات کمپرسور مناسب و استاندارد نیز بهره برد. قطعات کمپرسور‌ بسیار حساس هستند و باید از قطعات مرغوب و کارامد استفاده نمود. از طرفی نگهداری و تعمیر آن‌ها نیز یک دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال فیلتر کمپرسور از جمله‌ی این قطعات است که باید بهترین زمان تعویض فیلتر کمپرسور را تشخیص داد.
در تشخیص دقیق بهترین زمان تعویض فیلتر کمپرسور عواملی مختلفی دخیل هستند که در ادامه توضیحات بیشتری را در این باره بیان می‌کنیم. به طور  کلی برند‌ها و شرکت‌های مختلفی در زمینه‌ی فروش کمپرسور فعالیت دارند و تجهیزات و قطعات جانبی کمپرسور‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. شاید بتوان گفت که مهم ترین و اساسی‌ترین دلیلی‌ که می‌تواند در خرید شما تاثیر گذار باشد، خرید از یک فروشگاه معتبر و مجهز است که بهترین کمپرسور‌‌ها را با بهترین قطعات آن‌ها در اختیار مشتریان قرار دهد. در این بین شرکت بادرو از جمله‌ی این شرکت‌ها است که در زمینه‌ی انواع کمپرسور‌ها نظیر کمپرسور اسکرو، کمپرسور پیستونی، کمپرسور یخچالی و… فعالیت دارد. در این فروشگاه با کاردبری‌ترین کمپرسور‌ها طرف هستید که با کیفیت بسیار بالا تولید شده‌اند و می‌توانند امکانات مختلف و متمایزی را در اختیار کسب وکار شما قرار دهند.

فیلتر کمپرسور چه کاربردی دارد؟

وجود آلاینده‌ها و ذرات ریز هوا به مرور زمان تاثیر منفی در کیفیت کار کمپرسور‌ها دارند و وجود این ذرات می‌تواند عمر دستگاه را به شدت کاهش دهد. از این رو باید به دنبال راهکار مناسبی برای جلوگیری از این مشکل باشیم. بهترین راهکاری که برای آن وجود دارد، استفاده از فیلتر هوا است. هوا فشرده علاوه بر آن که مقدار زیادی آب و روغن را به همراه خود دارد، احتمال این که درونش مقداری سرب، جیوه و… قرار داشته باشد نیز وجود داشته و از این رو باید با استفاده از فیلتر از آسیب رسیدن به دستگاه‌ها جلوگیری کرد.

استفاده از این فیلتر و آگاهی از بهترین زمان تعویض فیلتر کمپرسور در افزایش بازدهی دستگاه نقش بسیار زیادی را ایفا می‌‌کند.

جهت خرید کمپرسورهای ارزان قیمت و با کیفت میتوانید با شرکت بادرو در تماس باشید.

تعویض فیلتر کمپرسور را چه هنگامی باید انجام داد؟

فیلتر کمپرسور یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین قطعات کمپرسور است که باید برای سالم نگه داشتن آن به موارد مختلفی توجه کرد. برای آن که فیلتر هوا بهترین کارایی و کیفیت را برای شما داشته باشد باید به دو عامل توجه کنید. یکی زمان تمیزکاری فیلتر است و دیگری زمان تعویض فیلتر است. عدم توجه بر هر کدام از این موارد می‌تواند منجر به خسارت‌های زیادی شود.

 چه زمانی تمیز کاری فیلتر هوا را انجام دهیم؟

 اگر کسب و کار شما بدین صورت است که باید روزانه از کمپرسور‌ها استفاده کنید و دستگاه فشار زیادی را تحمل می‌‌کند، باید هفته‌ای یکبار فیلتر‌ها را تمیز کرده و اگر هم فیلتر غیر قابل استفاده شده بود باید اقدام به تعویض فیلتر کمپرسور کنید. اما اگر استفاده‌ی شما از فیلتر هوا کم است، می‌توان تمیز کاری آن را با فاصله‌ی زمانی بیشتری انجام داد. به طور کلی بر حسب میزان استفاده از دستگاه، فیلتر‌ها باید بین بازه 7 روز تا 30 روز تمیز شوند.

ایده‌آل‌ترین زمان تعویض فیلتر کمپرسور

 به طور کلی هر کدام از دستگاه‌های کمپرسور دارای عمکلرد متفاوتی هستند و از این رو نمی‌توان برای تمامی آن‌ها زمان مشخصی را برای تعویض فیلتر کمپرسور در نظر گرفت. به عنوان مثال کمپرسور اسکرو و کمپرسور پیستونی زمان تعویض روغن در آن‌ها یکسان نیست. علاوه بر دستگاه مورد استفاده، میزان آلودگی و ذرات موجود در هوا نیز از دیگر مسائلی است که می‌تواند در عمر فیلتر هوا نقش داشته باشد. مشخص است که هر چه میزان آلودگی هوا بیشتر باشد، قطع به یقین فیلتر هوا سریع‌تر آلوده و کثیف می‌شود و عمر آن نیز کاهش می‌یابد. همچنین زمان استفاده از دستگاه از دیگر موارد کلیدی برای تشخیص زمان تعویض روغن است.
از این رو نمی‌توان یک زمان برای تعویض فیلتر کمپرسور تمامی دستگاه‌ها در نظر گرفت. با توجه به موارد  گفته شده، قبل از تعویض فیلتر بیش از هر چیزی به این سه سوال پاسخ دهید.

• میزان آلودگی محیطی که در آن کار می‌کنید چقدر است؟
• از چه نوع کمپرسور برای فشرده سازی هوا استفاده می‌کنید؟
• هر هفته چند مدت زمانی از کمپرسور‌ها استفاده می‌کنید؟

با پاسخ دادن به این سوالات می‌توانید بهترین زمان را به دست آورید. اما به طور کلی باید گفت که تمامی فیلترهای کمپرسور ها باید در بازه زمانی3 تا 6 ماه عوض کرد تا بتوانید بهترین استفاده از دستگاه ببرید.

برای تشخیص بهترین زمان تعویض فیلتر کمپرسور از بادرو کمک بگیرید.

شرکت بادرو علاوه بر فروش بهترین انواع کمپرسور‌ها با در اختیار داشتن تیم پشتیبانی و مشاور می‌تواند بهترین راهنمایی را  به شما پیشنهاد دهد. تعدد قطعات کمپرسور سبب می‌شود تا شما برای افزایش کیفیت دستگاه نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشید. برخی از افراد پس از مدتی استفاده از دستگاه با سوراخ شدن و نشتی دستگاه روبه‌رو می‌شوند. این موضوع هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت و برای تعمیر کمپرسور باید هزینه‌های مختلفی را صرف کرد. یکی از دلایلی که سبب نشتی یا سوراخ شدن دستگاه می‌شود، عدم تعویض فیلتر کمپرسور است.

از این رو اگر می‌خواهید که با این دست از مشکلات روبه‌رو نشوید، باید فیلتر کمپرسور هر چند وقت یکبار عوض کنید. برای پیدا کردن بهترین زمان تعویض به تجربه و دانش کافی درباره کمپرسور و قطعات آن نیاز دارید که این موضوع پس از چند بار آزمون خطا و خرابی کمپرسور به دست می‌آید. اما می‌توانید با مشاوره و راهنمایی گرفتن از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. به همین دلیل با مشاوره و راهنمایی گرفتن از تیم پشتیبانی بادرو به راحتی  می‌توانید زمان دقیق تعویض فیلتر کمپرسور را متوجه شوید و به همین آسانی عمر دستگاه خود را دوچندان کنید.

 

پایان رپورتاژ آگهی

این محتوا یک رپورتاژ تبلیغاتی میباشد و ایرانیان نیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد