امروز: جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 9 ذو القعدة 1442 | 2021-06-18
کد خبر: 8988 |
تاریخ انتشار : 21 می 2021 - 2:22 | ارسال توسط : |
14 بازدید
0
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

سرویس اخبار اقتصادی پرتال خبری ایرانیان نیوز (پرتال خبری فارسی زبانان جهان) : به گزارش خبرگزاریها، محمد اسلامی در حاشیه بهره‌برداری بخشی از محور اصفهان -اردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ایمن‌سازی این مسیر ضروری و الزام‌آور بود، چرا که این پیچ‌های خطرناکی داشت که باید حذف می‌شد. وی تصریح کرد: مسیر اردستان – اصفهان دارای نقاط حادثه […]

سرویس اخبار اقتصادی پرتال خبری ایرانیان نیوز (پرتال خبری فارسی زبانان جهان) :
به گزارش خبرگزاریها، محمد اسلامی در حاشیه بهره‌برداری بخشی از محور اصفهان -اردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ایمن‌سازی این مسیر ضروری و الزام‌آور بود، چرا که این پیچ‌های خطرناکی داشت که باید حذف می‌شد.

وی تصریح کرد: مسیر اردستان – اصفهان دارای نقاط حادثه آفرین بود و هزینه‌های سنگینی را در پی داشت.

وزیر راه و شهرسازی درباره ۱۱ کیلومتر از بزرگراه اردستان – اصفهان که ساخته شده بود، اظهار داشت: این بزرگراه ۲۲ کیلومتر است که با ساخت و تکمیل آن پنج  کیلومتر از مسیر یادشده را کوتاه می‌کند و با اجرای ۶ کیلومتر باقی‌مانده مسیر اصفهان به اردستان به بزرگراه تبدیل می‌شود.

به گفته وی، جریان توسعه راه‌های کشور در سال‌های اخیر شدت گرفته و یک‌هزار کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه و موجب ایمنی وسایل نقلیه در جاده‌ها شده است.

اسلامی درخصوص به‌کارگیری و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی وابسته به ادارات راه و شهرسازی گفت: عده‌ای به اشتباه راهداری را تصدی‌گری می‌دانند، چرا که راهداری فعالیتی حاکمیتی و فعالیت شبانه‌روزی دارد و حضور این نیروها در حوادث و اتفاق‌ها از جمله سیل و یخ‌بندان و نیاز اساسی است.

وی ادامه داد: راهداری همانند اورژانس و هلال‌احمر فعالیت‌های شبانه‌روزی دارد که امید می‌رود بتوان موانع پیشروی این نیروهای خدوم و تلاشگر هرچه سریع‌تر برداشته و  تکلیف نهایی آنان نیز مشخص شود.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص سامانه حمل‌ و نقل هوشمند اظهار داشت: سامانه هوشمند و نظامات مدیریتی و کنترلی هوشمند در اکثر اتوبان‌های کشور در دست اقدام است و اکنون نیز اتوبان‌های جدید، هوشمند هستند که با مدیریت سرعت بستر آزمایشی آنها شروع‌شده و امیدواریم بتوانیم بهره‌وری و ایمنی آن‌ها را نیز ارتقا ببخشیم.

اسلامی در پاسخ به سووال درباره عمر ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای گفت:

وی افزود: قراردادهایی با کارخانجات داخلی مطابق با ضوابط وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است و از سوی دیگر هم می‌توان همزمان با تولیدات داخل، کامیون‌های مناسب را از  خارج وارد کرد.

به گفته وی، متقاضیان جایگزینی کامیون‌های دارای کارت هوشمند فعال و کامیون‌های فعال دارای برنامه می‌توانند با دریافت تسهیلات به مقدار ۸۰ درصد کامیون‌های تولید داخل را در اختیار بگیرند.

باند دوم محور اصفهان – اردستان عصر پنجشنبه در آیینی با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

توجه : اخبار روز که در ایرانیان نیوز منتشر میشود از خبرگزاری های رسمی دریافت و به شما فارسی زبانان ارائه میشود. ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای اخبار ندارد؛ صرفا نمایش دهنده اخبار موثق از خبرگزاری ها میباشد و طبیعتا هیچ مسئولیت حقوقی نیز در قبال اخبار منتشر شده ندارد.

    برچسب ها:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

    آخرین دیدگاه‌ها

      Scroll to Top